برنامه‌های جالب یکی از کاندیداهای حوزه انتخابی بابلسر و فریدونکنار؛

از «راه‌اندازی کلاس نقاشی» تا «برگزاری کلاس‌های آموزشی جلوگیری از افزایش دور شکم»

بصیر، همزمان با تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، نامزدهای حضور در بهارستان به شیوه‌های متفاوت اقدام به جمع‌آوری رای مردم کرده و از تمامی ظرفیت‌ها و داشته‌های خود برای جذب حداکثری مردم استفاده می‌کنند.

در این بین عده‌ای از کاندیداها با شعارهای متفاوت و رنگارنگ خود گوی سبقت را از دیگران پیشی می‌گیرند و رکورددار وعده و وعید می‌شوند.

به گزارش بصیرنیوز، این بار وعده‌ها و برنامه‌های انتخاباتی یکی از کاندیداهای حضور در مجلس شورای اسلامی کمی رنگ و بوی متفاوتی نسبت به دیگر اعضا گرفته است که تعجب بسیاری از مردم شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار را برانگیخت.

به عنوان مثال این نامزد حضور در بهارستان در در بخش فرهنگی تنها یک برنامه و آن هم تشکیل سرای محله بر اساس الگو برداری از شهرداری تهران در مناطق ۲۲ گانه تهران دارد که این برنامه‌ها شامل تشکیل کلاس زبان انگلیسی و عربی، کلاس نقاشی، مدل‌سازی موسیقی، ترجمه، مهدکودک، کامپیوتر، ماشور خانواده، خیاطی و غیره است.

همچنین در بخش برنامه‌های بهداشتی این کاندیدا، عناوینی چون آموزش جلوگیری از اعتیاد و مصرف سیگار، آموزش بهداشت دهان و دندان، آموزش جلوگیری از چاقی و اضافه وزن و آموزش جلوگیری از افزایش دور شکم را مشاهده می‌کنیم.

در برنامه‌های اجتماعی این فرد نیز نکات جالبی به چشم می‌خورد، تقویت وحدت خانوادگی، تقویت تشکیل زندگی مشترک ازدواج، تکریم خانواده، اصل مودت و رحمت در خانواده، رعایت اصل شکیبایی، جلوگیری از نرخ رشد طلاق و نرخ رشد بیکاری و رعایت اصل صداقت و صراحت از مهم‌ترین برنامه‌های اجتماعی این کاندیدا است.

به گزارش بصیرنیوز، هرچند این برنامه‌ها در راستای اعتلای ارزش‌های اسلامی است اما نامزدهای حضور در مجلس شورای اسلامی باید بدانند مهم‌ترین وظیفه آنها قانون‌گذاری و نظارت بر قوه مجریه است و اینگونه برنامه‌ها را می‌تواند برای حضور در انتخابات دپارتمان شهری به کار گیرند.

photo_2016-02-23_10-50-44

photo_2016-02-23_10-50-51

photo_2016-02-23_10-50-57

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا