باهنر: کشور با رکود سخت مواجه است

بصیر،محمدرضا باهنر عصر امروز در همایش بزرگ حمایت از علیرضا خسروی به‌عنوان کاندیدای موردحمایت ائتلاف اصولگرایان در حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه اظهار داشت: مجلس وظیفه تدوین نقشه راه توسعه کشور را دارد؛ نه پیاده‌سازی اغراض سیاسی.

وی با اشاره به اینکه برخی نمایندگان مجلس از بدو ورود به خانه ملت به دنبال برنامه‌های سیاسی خود هستند تصریح کرد: البته که مجلس باید یار و همراه و مشوق دولت‌ها باشد؛ اما جایی که دولت در مسیر اشتباه حرکت کند؛ این مجلس است که وظیفه اصلاح این مسیر اشتباه را دارد.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین کشور با اشاره به اینکه برخی نمایندگان هرچه که دولت گفت را تأیید می‌کنند خاطرنشان کرد: اینکه دولت بخواهد همه نمایندگان وکیل الدوله باشند؛ بد است.

باهنر با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس باید به‌صورت مشوقانه و همراه با مراقبت و نظارت با دولت برخورد کنند خاطرنشان کرد: نماینده مجلس باید بین این دو موضوع تعادل ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه نماینده مجلس شورای اسلامی باید بین وظایف خود در حوزه انتخابیه و صحن مجلس تعادل ایجاد کند تصریح کرد: متأسفانه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی تنها به حوزه انتخابیه توجه کرده و از مجلس شورای اسلامی دل می‌برند که این موضوع اشتباه است؛ ضمن اینکه توجه تنها به جلسات مجلس در تهران و رها کردن حوزه انتخابیه نیز اشتباه است و نماینده مناسب باید بین این دو تعادل به وجود بیاورد.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری امنیت را یکی از مهم‌ترین نعمات موجود در کشور عنوان و تصریح کرد: اولین مطالبه شهروندان هر کشور امنیت است؛ درحالی‌که در کشور ما به دلیل وجود امنیت بالا توجه زیادی  از سوی مردم نمی‌شود؛ ولی معنای وجود امنیت در کشور این نیست که نمایندگان مجلس شورای اسلامی مراقب آن نباشند.

باهنر با انتقاد شدید از اظهارنظرهای منتقدانه برخی افراد درباره چرایی حضور مدافعان حرم در سوریه و عراق خاطرنشان کرد: اگر امروز شاهد جان‌فشانی‌های مستشاری مدافعان حرم در عراق و سوریه نبودیم امکان داشت که اکنون در کرمانشاه و خوزستان در حال مبارزه با وحشی‌گری‌های تروریست‌ها بودیم.

نباید هزینه‌هایی که مجلس ششم و فتنه ۸۸ به کشور وارد کرد فراموش شود

عضو اصولگرای هفت دوره مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید عملکرد مجلس ششم تصریح کرد: هزینه‌هایی که مجلس ششم و فتنه ۸۸ به مردم تحمیل کردند؛ کم نیست؛ بنابراین هرگز نباید فراموش شود.

باهنر با اشاره به اینکه تحصن بیش از ۶۰ نماینده مجلس ششم برای مختل کردن کشور و ایجاد اختلال در اداره کشور بود بیان کرد: برخی از نمایندگان مجلس ششم درحالی‌که از مردم مسلمان رأی گرفته و به خانه ملت راه یافتند؛ می‌گفتند که «دین افیون ملت‌ها است» که این یک جمله کمونیستی است.

وی با اشاره به اینکه امروز کشور در وضعیت بد اقتصادی قرار دارد خاطرنشان کرد: درآمد حاصل از فروش نفت در زمان تحریم بیشتر از زمان پس از اجرای برجام است.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه باوجود رفع نسبی مشکل تورم، کشور با رکود سختی مواجه است تصریح کرد: مردم بزرگ ایران این نوع تنگناها نیست.

باهنر بابیان اینکه امروز در هر خانواده‌ای که سر می‌زنید فارغ‌التحصیل بیکار می‌بینید تأکید کرد: این درست است که مقاومت ملت برای آنها هزینه داشته است، اما برخی عملکردهای ناشی از بی‌تدبیری و شعارزدگی نیز قابل‌قبول نیست.

مجلس افراد ولایی، مدبر و پرتلاش می‌خواهد

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته از سوی افراد مؤثر اصولگرا برای ایجاد وحدت میان اصولگرایان گفت: در این راستا تلاش‌های زیادی شد تا بین اصولگرایان یک دوستی، همدلی و همراهی ایجاد شود.

باهنر با اشاره به اینکه کاندیداهای تأیید صلاحیت شده حداقل صلاحیت‌ها را برای حضور در مجلس دارند تصریح کرد: اما باید توجه داشت که این میزان صلاحیت برای عملکرد مناسب در مجلس به‌تنهایی کافی نیست.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۶ هزار نفر برای انتخابات امسال تأیید صلاحیت شده‌اند عنوان کرد: مجلس افراد ولایی، مدبر و پرتلاش می‌خواهد و ائتلاف بزرگ اصولگرایان به دنبال افرادی با این ویژگی‌ها رفت.

عملکرد خسروی در جلسات مجلس بسیار مناسب بود

دبیر جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اینکه استان سمنان، استانی بسیار با ظرفیت برای توسعه است که مردمی فرهیخته دارد بیان کرد: این استان امروز به مدیران و مسئولانی نیاز دارد تا از این ظرفیت استفاده کنند.

باهنر با اشاره به اینکه عملکرد خسروی در جلسات مجلس بسیار مناسب بود خاطرنشان کرد: نماینده اصولگرای مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه با حضور خود در کمیسیون عمران، کمک بسیار زیادی به طرح‌ها و پروژه‌‌های عمرانی در کشور و حوزه انتخابیه و استان خود داشت.

وی با اشاره به تجربه ۲۸ ساله خود در کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم بدانند که بر اساس تجربه ۲۸ ساله من در مجلس، تکرار نمایندگی مجلس شورای اسلامی به نفع مردم حوزه انتخابیه خواهد بود؛ چراکه نماینده دوره قبل با تمام مشکلات و مسائل حوزه انتخابیه آشنایی کامل دارد.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی از خسروی به‌عنوان یکی از نمایندگان بسیار بااخلاق خانه ملت نام برد و با اشاره به حضور بسیار فعالانه و سهم بالای مشارکت نماینده اصولگرای مردم حوزه انتخابیه مرکز استان سمنان در مجلس نهم برای تصویب طرح‌های کلان کشور تأکید کرد: این نماینده پرکار مجلس شورای اسلامی در کمیسیون عمران که کمیسیون تخصصی توسعه زیرساخت‌های کشور است؛ بسیار فعالانه عمل کرده است.

باهنر با اشاره به تکاپوی نماینده مردم سمنان برای رفع مشکلات حوزه انتخابیه مرکز استان سمنان با استفاده از ظرفیت مجلس شورای اسلامی در تهران گفت: امیدواریم تا مردم با انتخاب کاندیدای اصلح نماینده‌ای مفید برای اقتدار نظام اسلامی انتخاب کنند.

پیک نکا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا