به قلم مدیرمسئول بصیرنیوز/

مردم ولایی بابلسر و فریدونکنار به این فرد رای نمی‌دهند!

بصیر،به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم و فقط چند روز دیگر تا خلق یک حماسه دیگر باقی مانده است، حماسه‌ای که بسیاری از دشمنان داخلی و خارجی از خواص اشرافی‌طلب تا BBC ملعون وآمریکای جنایتکار به دنبال ایجاد مانع برای حضور حداکثری مردم و زیر سوال رفتن اتخابات در کشور هستند.

انتخاباتی که قرار است در ۷ اسفند امسال با تلاش و همت این مردم روی دیگر چهره کریح دشمنان داخلی و کوردلان خارجی را به نمایش بگذارد و علاوه بر حضور حداکثری به کاندیدای اصلح برای تصاحب کرسی‌های بهارستان برگ زرینی دیگر در انقلاب اسلامی ایران رقم بزنند.

به همین دلیل هماهنگ با سراسر کشور نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابی بابلسر و فریدونکنار با ترغیب و تهیج مردم اقدام به تبلیغات کرده‌اند و علاوه بر آن از مدت‌ها قبل طرفداران آنها در فضای مجازی و حقیقی فعالیت می‌کنند.

حوزه انتخاباتی بابلسر و فریدونکنار ۱۴ کاندیدا برای حضور در مجلس شورای اسلامی دارد، که از ولی‌الله نانواکناری به عنوان چهره شاخص اصولگرا نام می‌برند و در لیست نهایی اصولگرا قرار گرفته است، رضوان هاشم‌ورزی در کشتی به گل نشسته اصلاح‌طلبان مازندران پس از چندین بار رایزنی بالاخره در لیست نهایی اصلاحات قرار گرفته است.

نکته بسیار مهمی که باید در این یادداشت به آن اشاره کنیم حامیان نزدیک و درجه یک این کاندیدا، رضوان هاشم‌ورزی را یک اصلاح‌طلب معتدل و حامی دولت می‌دانند، اما برخی از طرفداران وی اقدام به حرکاتی می‌کنند که دون شان این کاندیدا است.

در کانال تلگرامی که به نظر می‌رسد طرفداران این کاندیدا اقدام به راه اندازی آن کرده‌اند، تصاویر سران فتنه و شیخ مفلوک و مطرود دیده می‌شود و این کاندیدا را منتسب به این جریان می‌کنند.

بر اساس این یادداشت؛ با توجه به شناختی که از این کاندیدا که بالاخره در لیست اصلاح طلبان مازندران قرار گرفته داریم،بهتر است که رضوان هاشم‌ورزی که خود را حامی ولایت می‌داند هر چه سریعتر نسبت به این اقدام حامیان خود واکنش نشان دهد و از این سران فتنه برائت جوید.چرا که همه می‌دانیم مقام معظم رهبری از آن شیخ فتنه‌گر به عنوان(باغی بر انقلاب) یاد کرده است.

مدعیان حمایت از رهبری و ولایت فقیه باید بدانند در این زمان که غرب و عناصر داخلی تمام توان خود را برای نفوذ به کشور و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار بسته‌اند موضعی شفاف، واضح و بدون تفسیر از این اعمال به اصطلاح طرفداران خود‌، می‌تواند به وی در کسب آرای مردم ولایی ۲ شهرستان کمک کند، در غیر این‌صورت مردم بصیر و فهیم شهرستان‌های فریدونکنار و بابلسر از کاندیدایی که راه و منش فتنه‌گران و باغیان بر انقلاب را تقلید می‌کند، نه تنها حمایت نمی‌کند بلکه از نزد آنها طرد می‌شود و باید بداند که قطعا مردم ولایی بابلسر و فریدونکنار به او رای نمی‌دهند.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. سلام، ممنون از اینکه از سایت ما دیدن کردید…با کمال میل از حضور شما در سایت بصیرنیوز استقبال می‌کنیم. موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا