پیام تلگرامی اصلاح‌طلب ردصلاحیت شده حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار؛

انتظارالمهدی: از مقداد نجف‌نژاد در انتخابات آتی حمایت می‌کنم

بصیر، کاندیدای اصلاح‌طلب ردصلاحیت شده حوزه انتخاباتی بابلسر و فریدونکنار طی بیانیه‌ای در کانال تلگرامی منتسب به وی حمایت خود را از مقداد نجف‌نژاد دیگر کاندیدای این حوزه انتخابی اعلام کرد.

در متن این پیام که به صورت گسترده در تلگرام منتشر شده آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قُلْ هُوَ الرَّحْمنُ آمَنَّا بِهِ وَ عَلَيْهِ تَوَکَّلْنا فَسَتَعْلَمُونَ مَنْ هُوَ في‏ ضَلالٍ مُبينٍ (سوره ملک – آیه ۲۹)

بگو اوست خدای بخشایشگر، به او ایمان آوردیم و بر او توکل کردیم و به زودی خواهید دانست چه کسی ست که خود در گمراهی آشکار است.

همراهان و یاران شریف و مهربان شهرستان های بابلسر و فریدونکنار
با درود و سلام
سپاس خداوند رحمان و رحیم را که دوستانی به این حقیر هدیه داده است که تمام سرمایه ی زندگی ام می باشند لذا در ابتدا بر خود وظیفه میدانم تا قدردان محبت و الطاف بی دریغ مردمانی پاک، سختکوش، آگاه و دانای گوشه و کنار این اقلیم درخشان ایران عزیز، بابلسر زیبا، فریدونکنار سربلند، بهنمیر خوش منظر و بخش رودبست و هادی شهر همیشه سرسبز باشم که همواره یار ، یاور و پشتیبان این فرزند کوچک خود بوده اند.
همراهان عزیز، میدانید که همیشه کوشیده ام تا هر چه در توان دارم برای سربلندی و آبادانی زادبومی که عاشقانه دوستش می دارم بکار بندم و دِین خود را به خاک پاکی که مرا در مهد خود پروراند ادا کنم، با این هدف علیرغم دشواری های شرایط و زمانه، برای خدمتگزاری شما پاکان و نیکان در دهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی خود را نامزد نمودم، اما به هر دلیل نانوشته ای فرصت حضور در محضر داوری و انتخاب شما فرهیختگان و صاحبان اصلی انتخابات به اینجانب اعطا نگردید.
این حقیر از ابتدای ورود به عرصه ی انتخابات اصل را بر توجه به خرد جمعی و کار گروهی قرار داده و در همه حال از نظرات مشورتی جمع که همانا اعضای شورای مرکزی ستاد بوده اند، استفاده می نمودم.
در حال حاضر با توجه به اتفاقات اخیر و عدم حضور این حقیر در صحنه ی انتخابات و داوری مردم شریف، تنها دو مسیر در پیش رو قرار داشت:
اول آنکه سیاست سکوت را پیشه می کردیم.
و دوم آنکه در صحنه حضور داشته و شورای مرکزی ستاد اینجانب، از بین نامزدهای موجود شخصی را با اکثریت آرا انتخاب کرده و مورد حمایت قرار می داد.
در طی روزهای گذشته جلسات و نشست های متعددی توسط اعضای شورای مرکزی ستاد به منظور رسیدن به گزینه ی واحد برگزار گردید که جا دارد از زحمات همه ی این عزیزان صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.
نشست های متعددی با اکثر نامزد های انتخابات بنا به درخواست خودشان و حامیانشان با این حقیر صورت گرفت و اقدام به تبادل افکار و شنیدن برنامه های این عزیزان نمودم و جزئیات همه این مباحث در اختیار اعضای شورای مرکزی ستاد انتخاباتی قرار گرفت و پس از ساعت ها بحث و بررسی، نهایتا با اکثریت آرا تصمیم جمعی بر این شد که در انتخابات آتی آقای نجف نژاد را به عنوان گزینه ای که حائز اکثریت آیتم های مورد نظر بوده مورد حمایت قرار دهیم.
یقینا هر انتخابی مخالفان و موافقان بیشماری را به همراه خواهد داشت اما همراهان و دوستان عزیز اطمینان داشته باشید که اعضای شورای مرکزی آنچه راکه تصمیم گرفتند یقینا منفعت عموم و پیشرفت کل منطقه را لحاظ نموده و منافع جمعی را مد نظر داشته اند.
مهمترین مواردی که در تصمیم گیری اعضاءشورای مرکزی بعنوان پارامتر مورد لحاظ و بررسی قرار گرفت به شرح ذیل می باشد، قبل از آن همگان اطلاع داشته باشند اینجانب هیچ قول و قراری با هیچ گروه و حزبی نداشته ام ، بنابراین تقاضا دارم از نگاه حزبی این بیانیه را قضاوت ننمایید :

۱- حمایت ازدستگاه اجرایی (دولت)
۲- دوری از هرگونه تندروی در مجلس
۳- فرصت ناکافی جهت استفاده از گزینه ی آزمون و خطا در انتخابات
۴- وجود تجربه سیاسی و تجربه مرتبط با مباحث مجلس و قانون گذاری
۵- دارا بودن استقلال رای درتصمیم گیری و گفتمان

در انتها امیدوارم آنچه که صلاح و مصلحت این دو شهرستان و نیز کشور عزیز ایران اسلامی می باشد اتفاق افتاده و مقبول درگاه باریتعالی قرار گیرد.
همراهان و دوستان عزیز، یقین و اعتقاد دارم عموم مردم در تصمیم گیری و رای آزاد و مختار بوده و می باشند. اینجانب هرگز راضی نبوده و نیستم نظر شخصی خود را به دیگران تحمیل نمایم لذا همه ی دوستان و عزیزان یقینا با حضور در پای صندوق رای به آن گزینه ای که مورد نظر خودشان است و با برنامه های آن شخص بیشتر هم عقیده هستند رای خواهند داد…
انتخاب شایسته، حق شرعی و قانونی شماست…
امیدوارم این فرزند کوچک خود را مورد عفو قرار داده و یقین بدانید تصمیم گیری در این برهه از زمان برای این حقیر و عزیزان شورای مرکزی بسیار سخت و سنگین بوده است،

پیروز و سربلند باشید

فرزند کوچک شما / ابوالقاسم انتظارالمهدی۱۳۹۴/۱۲/۰۴

به گزارش بصیر، باید دید ستاد انتخاباتی مقداد نجف‌نژاد نسبت به این امر چه واکنشی از خود نشان می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا