زورگیری خودرو به روش دربستی!

بصیر،ساعت ۲۰:۳۰، سوم اسفند ماه در پی اعلام مرکز ۱۱۰ تهران بزرگ بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری به آدرس خیابان ۱۷ شهریور اعزام شدند.

مردی جوانی به هویت اکبر در حالی که پریشان و مظطرب به نظر می‌رسید به ماموران مراجعه کرد و اظهار داشت: حدود یک ساعت پیش در حال مسافر کشی با خودروی پراید  در محدوده بزرگراه فتح بودم که فردی را به عنوان مسافر دربستی سوار کردم و به سمت خیابان ۱۷ شهریور در حال حرکت بودم که مسافر درخواست تجدید مسیر به سمت خیابانی دیگری را داشت.

شاکی ادامه داد: در حال حرکت به سمت مقصد مسافر بودم که متوجه شدم خودرویی مرا تعقیب می‌کند، پس از اینکه به مقصدم رسیدم،‌ ناگهان مسافر به سمت من حمله ور شد و مرا مورد ضرب و جرح قرار و قصد سرقت خودور را داشت که با کمک مردم ناکام ماند.

ماموران پس از شنیدن اظهارات اکبر، سریعا طرح مهار را در منطقه اجرا کردند و موفق شدند متهم را در حین فرار دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

سرهنگ یوسفوند رئیس کلانتری ۱۵۱ یافت آباد درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان،‌ گفت: در بازجویی‌ها و بررسی ها از متهم مشخص شد که وی از افراد سابقه دار سرقت خودرو است که به روش مسافر دربستی دست به زورگیری و سرقت از رانندگان می‌زند.

گفتنی است، متهم جهت سیر مراحل قانونی و کشف سایر جرایمش در اختیار ماموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

عصرساری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا