گزیده‌ای از بیانات آیت‌الله سیفی‌کناری در فریدونکنار؛

آن کسی که مورد حمایت انگلیس و استکبار است نمی‌تواند قابل اعتماد باشد/ تصاویر

بصیر، آیت‌الله سیفی در همایش بزرگ فاطمیون فریدونکنار در مسجد جامع این شهرستان به سخنرانی پرداخت که گزیده‌ای از بیانات این فقیه مجاهد در ذیل می‌آید:

* ولایت فقیه یک منصب الهی و شرعی است، منصبی که ذات مقدس حق، خداوند تبارک و تعالی به او داده است.

* چه کسی است که خداوند تبارک و تعالی این منصب را به او داده است؟کدام فقیه؟ تشخیص اینکه شخصی دارای شرایط لازم باشد، با خبرگان است، خبرگانی که خود فقیه باشند، عالم باشند،خودشان تعلقی به دنیا نداشته باشند، آن کسی که می خواهد آن فقیه را شناسایی کند، خود باید فقیه مطلق باشد،خودش باید عالم باشد، خودش باید اهل بده بستان های سیاسی نباشد.

* آن فقیهی که عالم باشد، حالا مجتهد هم باشد، وقتی که کشور‌های استکبار جهانی تشخیص بدهند که به نفع آنان است، از او حمایت بکنند، به مردم بگویند ای مردم، به چنین عالمی رای بدهید، انگلیس بگوید به فلانی رای بدهید، آلمان بگوید این لیستی که او داده است، به آنها رای بدهید؛ آن کسی که انگلیس و آلمان و فرانسه و کشور های استکباری او را به عنوان نامزد مورد حمایت خود اعلام می‌کنند، او نمی‌تواند قابل اعتماد باشد.

* دشمن خوب می‌داند که چه کسی می‌تواند نقشه‌های او را در کشور پیاده کند، آن کسی که مردم را دعوت به فتنه می‌کند، به کف خیابان می‌آورد، آن کسی که در مقابل ولی امر موضع می‌گیرد، کسی نیست که وفادار به دین و احکام الهی باشد.

* ولایت فقیه، آن راس هرم است که خدای تعالی، تمام افکار و سلائق را در حقیقت، بر محور ولی امر قرار داده است.

photo_2016-02-25_01-18-30 photo_2016-02-25_01-18-35 photo_2016-02-25_01-18-40 photo_2016-02-25_01-18-52

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا