بصیر گزارش می‌دهد/

شکوه حماسی مردم فریدونکنار در پای صندوقهای رای/بصیرت و فهم سیاسی مهمترین شاخصه حضور مردم است

بصیر،روز ۷ اسفند فرارسیده و مردم انقلابی کشور عزیزمان ایران با تکاپوی زیاد و شور اشتیاق مثال زدنی از ابتدای صبح پای صندوقهای رای حاضر شده و به امر ولی خود لبیک گفتند.

مردم بصیر و فهیم فریدونکنار هم با حضور پرشور خود برگ زرینی دیگری برای این شهرستان به ارمغان آوردند، در این گزارش به سراغ تعدادی از شهروندان فریدونکناری رفتیم و از آنها دلیل حضور مردم را جویا شدیم:

بصیرت و فهم سیاسی مهمترین شاخصه حضور مردم در پای صندوق‌های رای

رضا سیفایی در گفت‌وگو با بصیرنیوز گفت: حضور مردم در پای صندوقهای رای نشان از بصیرت و فهم سیاسی آنهاست و همین امر باعث می‌شود که دشمنان جمهوری اسلامی از اهداف خود دور بمانند.

کارشناس ارشد علوم سیاسی و روابط بین الملل تصریح کرد؛ در حالی که در کشورهای دنیا سهم مشارکت مردم در انتخابات پایین است، مردم کشور عزیزمان ایران با تبعیت از ولایت فقیه با حضور حداکثری در پای صندوقهای رای حاضر می‌شوند.

تعهد به انقلاب مردم فریدونکنار باعث حضور در پای صندوق‌های رای می‌شود

زهرا ابوالفضلی یکی از شهروندان فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز گفت:مردم شهرستان فریدونکنار خود را متعهد به انقلاب و اسلام می‌دانند و همین امر باعث می‌شود آنها بر سر پیمان خود بمانند و در صحنه انتخابات حاضر شوند.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران باید بدانندکه با وجود ولایت فقیه و مردم متعهد و با ایمان هرگز اجازه دخالت و نفوذ به آنها داده نمی‌شود.

تعیین سرنوشت مردم با حضور در انتخابات

جمعی از جوانان فریدونکناری با حضور در پای صندوقهای رای انتخابات را تعیین کننده سرنوشت خود دانستند و خاطرنشان کردند ما جوانان فریدونکناری با حضور چشمگیر در این صحنه سیاسی به دشمنان می‌گوییم فکر نفوذ به کشور ایران را از سر خود بیرون کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا