آخرین اخبار و حواشی انتخابات در سراسر کشور؛

دستگیری برادر یک کاندیدای اصلاح طلب با ۷۰ جلد شناسنامه و ۱۹ میلیون وجه نقد/ سرقت یک صندوق رای در لرستان/ تبریک زود هنگام پیروزی یک نماینده اصلاح طلب!

بصیر،

تبریک زود هنگام پیروزی یک نماینده اصلاح طلب!

خبرنگار دانا از سمنان گزارش داد که طرفداران یکی از کاندیداهای اصلاح طلب با تبریک زود هنگام پىروزى وی در چند گروه تلگرامی، اعلام کرده اند تجمع طرفداران براى امشب در بلوار قاىم به منظور برگزاری جشن پىروزى برگزار می شود.

اعتراض مردم اردکان به عدم وجود تعرفه های رای

فرزند شهید قنوتی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از تجمع مردم مقابل فرمانداری اردکان خبر داد و گفت: ساعت ۱۱ صدای شعارهای “ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند” مردم ازمقابل فرمانداری به گوش می‌رسید. وی افزود: وقتی پیگیر ماجرا شدیم، متوجه شدیم که تعرفه‌های رای در مسجد جامع اردکان تمام شده و این موضوع در نماز جمعه هم اعلام شد و از فرمانداری خواسته شد تا همکاری بهتری با مسجد جامع داشته باشد. فرزند شهید قنوتی ادامه داد: به نظر می‌رسد به دلیل اصولگرا بودن کاندیدای اردکان، فرماندار تعمدا به مسجد جامع اردکان تعرفه نمی‌دهد و هم‌اکنون جمعیت زیادی در مقابل مسجد منتظر رسیدن تعرفه‌های رای هستند.

نماینده فرماندار سپیدان در یکی از شعب اخذ رای برکنار شد

گزارش خبرنگار دانا حاکی از آن است که عصر امروز حدود ساعت ۱۵ نماینده فرماندار سپیدان در یکی از شعب اخذ رای به دلیل سهل انگاری و عدم توانایی در امر اجرای انتخابات برکنار شد.

دستگیری برادر یک کاندیدای اصلاح طلب با ۷۰ جلد شناسنامه و ۱۹ میلیون وجه نقد

گزارش خبرنگار دانا حاکی از آن است که برادر یکی از کاندیداهای اصلاح طلب شهرکرد به همراه نوزده میلیون وجه نقد، هفتادجلد شناسنامه وکارت ملی توسط ناجا در شهر بن دستگیر شد.

دستگیری یک هوادار کاندیدا با ۹ جلد شناسنامه

گزارش خبرنگار دانا از دستگیری یک نَفَر با همراه داشتن ۹جلدشناسنامه به نفع کاندیدایی خاص حاکی است.

مخالفت دانشگاه آزاد با برگزاری رای گیری در شهرک غرب

گزارش خبرنگار دانا از تهران حاکی از آن است که صندوق رأی گیری دانشگاه آزاد واقع در شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان شفق به دلیل مخالفت ریاست دانشکده با برگزاری رأی گیری، بسته شده و به حالت تعلیق در آمده است.

عروس و داماد ساروی پای صندوق رای

خبرنگار ما از مازندران گزارش می دهد عروس و داماد ساروی صبح امروز برای شرکت در حماسه سیاسی نخستین روز از زندگی مشترک خود را در مسجد شکوهی راهبند پای صندوق‌ رأی تجربه کردند.

تخلف انتخاباتی در شهرستان فیروزآباد

خبرنگار ما از فارس گزارش می دهد حامی یک کاندیدا در تخلفی آشکار خرید رای به قیمت ۲۵ هزار تومان در شهرستان فیروز آباد را رقم زد.

انتقال رای دهندگان برای اخذ رای با ۳۰ مینی بوس

یکی از کاندیدای حوزه ایرانشهر بابکارگیری حدود ۳۰ مینی بوس جهت حمل رای دهندگان مشغول جمع آوری آرا می باشد.

سرقت یک صندوق رای در لرستان

خبرنگار ما از لرستان گزارش می دهد در شهرستان کوهدشت در استان لرستان یک صندوق رای به سرقت رفته است.

صف رای دهندگان پشت درب های بسته شعبه مسجد نارمک/ صندوق سیار به این شعبه اعزام شد

خبرنگار ما از تهران گزارش می دهد شعبه مسجد جامع نارمک واقع در منطقه ۸ تهران استقبال به طوری بوده که قبل از شروع رای گیری صف رای دهندگان پشت درهای بسته تشکیل شده بوده و منتظر رای دادن بوده اند. به خاطر استقبال زیاد و صف طولانی، شعبه سیار نیز به مسجد اعزام شده و برای شعبه سیار نیز صف رای دهندگان تشکیل شده است. به علت حساسیت زیاد این شعبه ، خبرنگاتران داخلی و خارجی زیادی حضور دارند.

صندوق های ثابت مترو، قبل از گیت بلیط فروشی مستقر شده اند

احسان مقدم مدیر روابط عمومی و امور بین الملل متروی تهران در واکنش به خبر لزوم تهیه بلیط برای اخذ رای در ایستگاه های مترو به خبرنگار دانا گفت: برخی ایستگاه ها از جمله ایستگاه های شاهد، وردآورد، چیتگر و … هستند که در آنها صندوق های ثابت برای اخذ رای از سوی دولت انتخاب شده و ما هیچ دخل و تصرفی در امور این صندوق ها نداشته ایم که اتفاقا این صندوق ها، قبل از گیت بلیط فروشی مترو واقع شده و شهروندان می توانند برای اخذ رای بدون خرید بلیط اقدام نمایند. اما برخی ایستگاه ها مانند ایستگاه فردوسی هم هستند که در آنها صندوق های سیار ممکن است دایر باشد. صندوق های سیار هم ممکن است در هر مکانی حضور یابند و جای ثابتی برای آنها در نظر گرفته نشده. به این معنا که ممکن است یکبار قبل از گیت بلیط فروشی و در یک ایستگاه دیگر پس از محل فروش بلیط حضور داشته باشند.

تبلیغات رفسنجانی در روز انتخابات توسط ۴ دختر ورامینی

خبرنگار ما از ورامین گزارش می دهد یک خودرو ۲۰۶ سفید رنگ که چهار دخترسرنشین آن بودند از ساعت ۸ صبح شروع به پخش تبلیغات هاشمی رفسنجانی در ورامین کرده اند.

بازداشت برادر یکی از کاندیداهای مورد حمایت اصلاح طلبان

برادر یکی از کاندیداهای مورد حمایت اصلاح طلبان حین خرید رای در زرین دشت دستگیر شد. همچنین تعداد زیادی از هواداران یک کاندیدا از عسلویه برای رای دادن به یکی از کاندیدای اصلاح طلبان در شهرستان مهر و لامرد، به این شهرستان عزیمت کرده اند.

انتقال افراد برای اخذ رای بیشتر

خبرنگار ما از آذربایجان شرقی گزارش می دهد انتقال افراد از شهرستانهای اهر، تبریز، مرند و… به شهرستان ورزقان توسط برخی کاندیداها ادامه داشته و تعدادی از لیدر های مستقر در مسیرها برای هدایت نیرو یا خرید رای توسط عوامل انتظامی دستگیر شده اند.

خودداری نماینده فرماندار از توزیع تعرفه

خبرنگار دانا از استان فارس گزارش می دهد به دلیل ازدحام در صندوق سیار شماره ۴ مرکزی مسجد النبی، نماینده فرماندار از توزیع تعرفه خوداری نموده و روند برگزاری انتخابات در این شعبه کند می باشد.

توزیع کارت شارژ و برنج توسط طرفداران برخی کاندیدا ها

گزارش خبرنگار دانا از سیستان و بلوچستان حاکی از آن است در حالی تبلیغات کاندیداها صبح پنجشنبه به پایان رسیده است  که برخی از آن ها همچنان در حال تبلیغات در حوزه های انتخابیه هستند که این موضوع باعث ناراحتی بسیاری از مردم شده است. برخی هم رای یک عده ای را با کارت شارژ می خرند.

لزوم تهیه بلیط مترو برای اخذ رای در ایستگاه ها

خبرنگار دانا از ایستگاه های متروی تهران گزارش می دهد برخی ایستگاه های متروی تهران نیز امروز صندوق های اخذ رای را برای رفاه حال شهروندان تهرانی قرار داده اند. این در شرایطی است که اگر کسی بخواهد از خارج از مترو برای اخذ رای وارد ایستگاه شود، باید بلیط تک سفره مترو تهیه کند.

پخش برنج در حوزه انتخابیه زابل
یکی از خبرنگاران ما از زابل نیز  از توزیع برنج توسط طرفداران یکی از کاندیداها خبر داد.

درخواست عجیب برخی هیات های اجرایی کرمان از رای دهندگان

گزارش خبرنگار دانا از کرمان حاکی از آن است در اکثر حوزه های انتخابیه این استان در شعب اخذ رای هیاتهای اجرایی از مردم می خواهند به کاندیداهای اصلاح طلب رای دهند.

اختلال در سیستم استعلام کد ملی

گزارش خبرنگار دانا از سیستان و بلوچستان حاکی از آن است در بعضی از صندوقهای شعب اخذ رای سیستم رایانه استعلام کد ملی ظاهرا دچار اختلال شده ولی شناسنامه نامبردگان دارای هیچگونه مهر ضرب انتخابات درج نگردیده است.شعب شماره ۹و۳بخش مرکزی نیکشهر.

دستگیری ۷ نفر از عوامل اصلی خرید و فروش آراء

گزارش خبرنگار دانا از گیلان حاکی از آن است که در آستانه برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس و پنجمین دوره انتخابات خبرگان عوامل اصلی خرید و فروش آرا در شهرستان رضوانشهر دستگیر شدند.

آغشته کردن شناسنامه به صابون برای رای مجدد

گزارش خبرنگار دانا از فارس حاکی از آن است که هماهنگی افراد با مسئولین اخذ رای در چند روستا از توابع شهرستان کازرون مبنی بر اینکه افراد شناسنامه های خود را با صابون آغشته و پس از رای گیری گیری مجددا با پاک کردن مهر،اقدام به رای دادن نمایند.

اعتماد مردم به لیست معتمدین انقلابی اصولگرا

گزارش خبرنگاران دانا از محل های اخذ رای در سراسر کشور حاکی از آن است که بسیاری از مردم با لیست “معتمدین انقلابی اصول گرا” پای صندوق های رای حاضر شدند.

تاخیر در آغاز رای گیری

گزارش خبرنگار دانا از تهران حاکی از آن است که  مسجد سراج بزرگ واقع در خیابان امیر کبیر تا ساعت ۹:۳۰ به دلیل نبود فرم ۴امضا هنوز شروع به کارنکرده بودند.

۲ رقیب خبرگان با هم رای دادند

گزارش خبرنگار دانا حاکی از آن است که دو رقیب مجلس خبرگان، با هم و در کنار هم در انتخابات شرکت کردند. آیت الله مهمان نواز و حجت الاسلام محمدی خراسانی دو کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان به همراهی یکدیگر، با حضور در شعبه أخذ رأی مسجد انقلاب بجنورد در انتخابات شرکت کردند.

اشکال در سیستم کامپیوتری برخی صندوق ها

گزارش خبرنگار دانا از قرچک حاکی از آن است که اشکال در سیستم کامپیوتر تعدادی از صندوقهای رای گیری به وجود آمده است.

رای نویسی برای افراد بی سواد به نفع هاشمی!

گزارش خبرنگار دانا از اسلامشهر حاکی از آن است که در اسلامشهر شخصی با حضور در محل صندوق های رای، تعرفه های افراد بی سواد را گرفته و اسامی خبرگان مورد حمایت هاشمی را در آن درج می کند.

عدم وجود تعرفه در صندوق ۵۲۲

گزارش خبرنگار دانا از خراسان رضوی حاکی از آن است که تعرفه های رای در صندوق ۵۲۲(شهرک شهید باهنر-دبیرستان عاشورا)موجود نبوده که موجبات نارضایتی شهروندان را پی داشته است.

مفقود شدن ۳۰۰ برگه رای در کرمان

گزارش خبرنگار دانا از کرمان حاکی از آن است که صبح امروز تعداد ۳۰۰ برگ تعرفه درروستای حاجی اباد بخش مرکزی شهرستان عنبرآباد مفقود گردیده است.

دستگیری فروشندگان شناسنامه در اصفهان

گزارش خبرنگار دانا از اصفهان حاکی از آن است که عوامل امنیتی در شهرضا در اصفهان شب گذشته دو نفر را که قصد فروش ۳۰شناسنامه و کارت ملی (هر شناسنامه به مبلغ هشتاد هزار تومان) را داشتند با هماهنگی دادستان شهرضا دستگیر و کلیه شناسنامه ها کشف و ضبط گردید.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا