۱۴ فقره پرونده تخلف انتخاباتی در مازندران

بصیر،حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در ستاد انتخابات استانداری مازندران با اشاره به اینکه انتخابات تجلی اراده مردم و مردسالاری دینی است، تصریح کرد: با تجربه سال‌های گذشته، این انتخابات با شکوه تر برگزار خواهد شد و مردم با خلق حماسه دیگر همه معاندین جمهوری اسلامی را  ناامید خواهد کرد.

جعفری

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی در کنار دیگر برگزار کنندگان اعضای انتخابات حضور دارد و تذکرات لازم را از دو ماه گذشته به داوطلبان داده و از روی دادن برخی از اتفاقات ناشایست جلوگیری کرده است، عنوان کرد: دستگاه قضایی بیش از ۳۰۰ هزار استعلام را پاسخ داده و  به عنوان عضو هیئت اجرای انتخابات وظایف خود را انجام داده است.

جعفری با بیان اینکه در حال حاضر شعب ویژه ای برای همه دادسراها و دادگستری‌های استان تشکیل شده و آمادگی برای رسیدگی ویژه به پرونده‌های تخلفات انتخاباتی را دارد، اظهار کرد: ۱۴  فقره پرونده تخلفات انتخاباتی همچون افترا، دروغ پردازی شخصیت علیه شخصیت تشکیل شده و دو تخلف درباره مجلس خبرگان تشکیل شده که در حال رسیدگی است.

وی ادامه داد: به دلیل تخریب کاندیداهای خبرگان در فضای مجازی، سه نفر متهم دستگیر شده و دو نفر نیز احضار شدند.

وی گفت: در دادگاه‌های بخش و دادگستری‌ها قاضی ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده های انتخاباتی تعیین شده است و رسیدگی به تناسب مجازات ها در سه سطح انجام می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه با توجه به حجم کاندیداها این تعداد پرونده ناچیز است، تصریح کرد: با رعایت قوانین توسط نامزدها، میزان تخلفات کاهش یافته است.

وی گفت: مردم با هر سلیقه و گرایشی در این انتخابات شرکت کنند و امید است بتوانیم با یک انتخابات حداکثری پاسخ یاوه‌گویی‌های استکبار را داده باشیم.

کارمند شمال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا