مدیرمسئول بصیرنیوز در جمع مربیان صالحین فریدونکنار:

هدف دشمن انشقاق نیروهای داخلی است/ برخی خواص در حال پیاده‌سازی دقیق دستورات غرب هستند

بصیر، سیداحمد حسینی در جمع مربیان تربیتی صالحین فریدونکنار، اظهار کرد: فتنه آمریکا تنها به انتخابات ۸۸ معطوف نمی‌شود و توطئه‌های غرب در کشور پس از رحلت امام‌ خمینی(ره) رنگ و بوی علنی به خود گرفت.

وی تصریح کرد: پس از رحلت امام پیوندهای بسیار نزدیکی بین برخی نیروهای داخلی و خارجی به وجود آمد که در انتخابات سال‌های ۷۵ و ۷۶ بالغ شد و تاثیر آن را در فتنه کوی دانشگاه و حوادث ۷۸ دیدیم.

مدیرمسئول بصیرنیوز افزود: در آن دوران دشمن به دنبال تهی کردن ساختار سیاسی کشور از انقلابیون بود که در نهایت با هوشیاری رهبری و مردم به نتیجه رسید.

حسینی با اشاره به اینکه بسیاری از سناریوهای فتنه‌هایی که در کشور شکل می‌گیرد از سوی افراد ضدانقلاب خارج از کشور و سازمان سیا صورت می‌گیرد، گفت: دشمن در آن دوران با وجود همفکری رئیس دولت اصلاحات با آنها، پروژه عبور از وی را در همان سال‌های ابتدایی کلید زده بود.

وی خاطرنشان کرد: اولین پروژه عبور از رئیس دولت اصلاحات حوادث کوی دانشگاه بود، یادآور شد: ایجاد بی‌تعادلی روانی در جامعه و جابه‌جایی افکار عمومی به منظور تکوین آشوب اجتماعی در کشور از مهم‌ترین اهداف این طرح بود.

این فعال رسانه‌ای از مجلس ششم به عنوان دومین طرح براندازی نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نام برد و اظهار کرد: در ابتدای سال ۸۰ بود که یکی از خواص اصلاحات به صراحت از شروع حاکمیت دوگانه از دوم خرداد به بعد یاد می‌کند که در واقع هدف اصلی این نوع نگاه همان ضربه به ولایت بود.

حسینی با بیان اینکه برخی خواص داخلی به دنبال ایجاد فاصله بین مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران بودند، تصریح کرد: هوشیاری رهبری و مردم این نقشه‌ها را خنثی کرد.

مدیرمسئول بصیرنیوز در ادامه سخنان خود با اشاره به انتخابات سال ۸۸ و حوادث برنامه‌ریزی شده پس از آن، گفت: دشمن به کمک نیروهای داخلی به دنبال پیاده‌سازی انقلاب مخملین با بی‌ثباتی محیط کشور بود.

حسینی همچنین به انتخابات ۹۲ اشاره کرد و یادآور شد: دشمن به صراحت قبل از آن انتخابات اعلام کرد که امیدوار است انتخابات ۹۲ منجر به سرنگونی نظام شود و آنها معتقد بودند که فرد باید بر سر کار بیاید که بتواند نقشه‌های آنها را پیاده‌سازی کند.

وی افزود: با موضوع‌هایی چون فشار از بالا، تحریم و ایجاد شرایط برای امتیازگیری مسئله مذاکره در قالب موضوع‌های هسته‌ای را آغاز کردند تا خواسته برخی خواص در داخل تامین شود.

مدیرمسئول بصیرنیوز گفت: این افراد همان کسانی هستند که آمریکا را در ابتدای انقلاب شیطان بزرگ می‌نامیدند اما در سال‌های گذشته برای بازگشایی سفارت آن در ایران لحظه شماری می‌کنند.

حسینی با بیان اینکه مهم‎‌‌ترین هدف آنها از تحریم و مذاکره براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: برخی از مسئولان کشور برای برقراری ارتباط با آمریکا دست به راهکارهایی خلاف اصول کشور همچون تخریب عقاید انقلابی، تندرو خواندن حزب‌الهی‌ها و افراطی‌گر می‌نامند و توافق هسته‌ای آنها را به فتح خرمشهر و پیروزی پذیرش قطعنامه! می‌اندازد.

وی در بخش پایانی سخنان خود، سناریوی این روزهای انتخابات در کشور را همانند سال ۸۸ دانست و گفت: متاسفانه در برخی کلان شهرها تحرکات دولتی به سود برخی از کاندیداها در جریان است.

مدیرمسئول بصیرنیوز با بیان اینکه همواره دشمن از عدم حضور مردم بر پای صندوق‌های رای سخن می‌گفت اما در انتخابات امسال به یک طیف خاص ابراز علاقه و حمایت می‌کند، گفت: در نهج‌البلاغه در خصوص شاسته‌گزینی آمده است که شخصی را انتخاب کنیم تا دشمن از انتخاب او ناراحت شود و امروز دقیقا عکس این موضوع را مشاهده می‌کنیم.

این فعال رسانه‌ای با تاکید بر اینکه نیروهای انقلابی باید کاملا هوشیار باشند تا گرفتار دام افرادی که می‌خواهند حوادث ۸۸ را برای تطهیر خود رقم بزنند، نشوند، یادآور شد: هرچند هر رایی که از صندوق‌های آرا خارج شود پیروزی نظام و ملت است اما حق معترضان است که به صورت قانونی موضوعات را پیگیری کنند.

حسینی در پایان با تاکید بر اینکه هدف دشمن انشقاق نیروهای داخلی است، خاطرنشان کرد: هرچند برخی خواص در حال پیاده‌سازی دقیق دستورات غرب هستند اما مهم‌ترین اقدامی که کاندیداهای معترض باید انجام دهند تمکین به قانون و پیگیری از راه قانونی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا