کفاشیان:رئیس AFC نمی شوم

بصیر،علی کفاشیان درباره سفرش به سوئیس اظهار داشت: سفر خوبی به زوریخ داشتیم. آنجا با اکثر روسای فدراسیون ها دیدار داشتیم و درباره مسائل مختلف با آنها گفت و گو کردیم. روال همین است که در چنین مجامعی اکثر روسای فدراسیون ها با یکدیگر بر سر مسائل مختلف رایزنی می کنند.

وی ادامه داد: انتخابات خوبی هم برگزار شد و مهمترین مساله این بود که تکلیف ریاست فیفا بعد از مدتها بلاتکلیفی مشخص شد. امیدوارم اینفانتینو با افکاری که در سر دارد، بتواند فیفا را بعد از یک سال بد به سوی پیشرفت ببرد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه او به چه شخصی رای داده و شایعات زیادی در این باره وجود دارد، تصریح کرد: رای هیچ فردی مشخص نیست و اینکه من هم به چه کسی رای دادم مشخص نیست و من هم نمی گویم. اگر جایی نوشته اند که من به اینفانتینو یا شیخ سلمان رای داده ام از روی حدس و گمان بوده است. آرایی که برای انتخاب ریاست فیفا داده شده است مخفی است و هیچ کس نمی داند من به چه کسی رای داده ام.

کفاشیان در واکنش به کاهش قیمت بلیت های بازیهای استقلال و پرسپولیس به هزار تومان گفت: الان برای زمین هایی که باشگاه ها در آن بازی می کنند اجاره هایی پرداخت می شود که حداقل باید هزینه آن از طریق همین بلیت فروشی پرداخت شود. من مبلغ را کاری ندارم اما اجاره زمین ورزشگاه آزادی برای یک بازی خیلی سنگین است. حداقل اگر باشگاهها از طریق بلیت فروشی درآمد ندارند، باید بتوانند هزینه های خود را از این طریق تامین کنند.

وی افزود: باید این طرح کارشناسی شود و البته این مساله با سازمان لیگ است. کاهش قیمت بلیت ها و حضور هواداران خوب است اما اینکه باشگاهها ضرر کنند، اصلا اتفاق خوبی نیست. در هر صورت این تصمیم قطعی نیست و باید کارشناسی شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می شود او از اینفانتینو قول گرفته در صورت ریاستش در فیفا، وی را به عنوان رئیس ای اف سی انتخاب کند، بیان داشت: این فرضیه اصلا درست نیست چون رئیس ای اف سی نیز مثل رئیس فیفا با انتخابات مشخص می شود. با اینکه ما ملاقات خوبی از اینفانتینو داشتیم اما خواستن چنین امتیازی اصلا منطقی نیست. در ضمن از دوره ریاست شیخ سلمان در کنفدراسیون فوتبال آسیا مدت زیادی باقی مانده است.

کفاشیان در پایان درباره اینکه از فردا ثبت نام کاندیداهای فدراسیون آغاز می شود، گفت: آنطور که من اطلاع دارم، ثبت از کاندیداهای فدراسیون از پس فردا آغاز می شود. من هم هنوز تصمیمی در این باره نگرفتم و باید ببینم چه افرادی جلو می آیند و بعد برای ثبت نام یا عدم شرکت در انتخابات تصمیم بگیرم.

افکارنیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا