گل‌محمدی: تضمینی نیست لخویا را ببریم

بصیر،یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر لخویا از شرایط مناسب ذوب صحبت کرد.

سرمربی ذوب آهن که در هفته اول لیگ قهرمانان در قطر موفق شده لخویا را شکست دهد درباره این دیدار گفت: ما آغاز بسیار خوبی در لیگ قهرمانان داشتیم. حالا هم خوب استراحت کردیم و تمرینات خوبی انجام دادیم. به دنبال یک بازی قابل قبول هستیم.

وی ادامه داد: باید با دید بهتری به این بازی نگاه کنیم. هیچ تضمینی وجود ندارد که برنده شویم. لخویا تیمی نیست که جلویش بدون تمرکز بازی کنیم و به برتری برسیم. آنها بسیار حرفه ای هستند. باید در طول ۹۰ دقیقه چه در دفاع و چه در حمله تمرکز داشته باشیم. خدا را شکر از لحاظ روحی و روانی در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم. چیزی که همه دوست داریم فردا ببینیم حضور پرشور هواداران ذوب آهن خواهد بود. انشاالله بازی فردا زیبا و تماشاگرپسندانه از آب دربیاید.

سرمربی ذوب آهن درباره شناختش از لخویا خاطرنشان کرد:  لخویا تیم شناخته شده ای در آسیاست و بازیکنان حرفه ای دارند. ما نباید جلوی آنها اشتباه کنیم و به آنها فضا دهیم. نباید در ضربات ایستگاهی به آنها شانس بدهیم. به معنای واقعی ذوب آهن یک تیم است و مهم نیست چه کسی گل بزند. با هم حمله می کنیم و با هم به دفاع می رویم. از لحاظ مهره ما بازیکنان جوانی داریم که آینده بیسیار روشنی دارند. به جز چند نفر الباقی بازیکنان ذوب آهن برای اولین بار است که پا به لیگ قهرمانان آسیا می گذارند. در بازی قبل ۹ نفر از نفرات ما تجربه بازی بین المللی نداشتند. مسابقات امسال می تواند جنبه تجربی بسیار خوبی برای ما باشد تا در سالیان آتی به موفقیت های روزافزون برسیم.

گل محمدی در ادامه صحبت هایش درباره شرایط روحی و روانی بازیکنانش گفت: باید بتوانیم هیجانات بازیکنان را کنترل کنیم. در بازی رفت این کار صورت گرفت و آن را نشان دادیم. توانستیم با کنترل احساسات بازیکنان را با تمرکز بالا به میدان بفرستیم. بازیکنان بزرگتر ما به جوان تر ها کمک می کنند. بازیکنان جوان هم با استعداد هستند و تا هر نکته ای به آنها می گوییم سریع دریافت می کنند و یاد می گیرند. در تورنمنت های این چنینی هفته های آخر مشخص کننده صعودکنندگان است. همین تیم لخویا فصل پیش در دو هفته اول یک امتیاز گرفت اما در پایان از گروهش صعود کرد. بازی بنیادکار و النصر را دیدم. آن دو تیم هم فوتبال خوبی به نمایش می گذارند. ماراتن سختی در پیش داریم و زود است بخواهیم بگوییم کدام تیم می تواند راهی مرحله بعد شود.

سرمربی ذوب آهن در مورد شناختش از حریف گفت: نمی دانم تیم حریف با چه سیستمی به مصاف ما می آید. ما باید در همه نقاط زمین بدون اشتباه باشیم و منسجم عمل کنیم. از طرفی نباید به حریف اجازه عرض اندام بدهیم.

یحیی گل محمدی در پایان درباره احتمال استفاده سیستم چرخشی از دروازه بانانش گفت: اعتقادی به این مساله ندارم. اگر می بینید در تیم هایی مثل بارسلونا این اتفاق رخ می دهد به این دلیل است که شرایط آنها با ما و تیم های ایرانی فرق دارد. به شخصه اعتقادی به این مساله ندارم.

افکارنیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا