واکنش مربی استقلال به قهرش با سرمربی

بصیر،استقلال اگر قدر فرصت ها را بداند می‌تواند حدود دو ماه دیگر یک اتفاق بزرگ را رقم بزند. آبی‌پوشان پایتخت در جام‌حذفی راهی فینال شده اند و در لیگ‌برتر هم مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند.

اگر آنها بتوانند در هر دو جام قهرمان شوند بعد از سال ها استقلال در طول یک فصل دو جام را به دست آورده است که این اتفاق می‌تواند آمار بسیار خوبی برای مسئولان و کادر فنی و بازیکنان این تیم باشد.

مجید صالح اعتقاد دارد پسران آبی توانایی رقم زدن این دو اتفاق را دارند و اگر هوشیار عمل کنند قهرمانی در لیگ و جام‌حذفی کار سختی نیست. البته اگر حواشی دست از سر تیم صدرنشین بردارد.

شنبه گذشته صالح به محل تمرین استقلال رفت اما خیلی زود آنجا را ترک کرد تا بلافاصله خبر قهر کمک‌مربی آبی‌ها رسانه‌ای شود. بر همین اساس دیروز (یک‌شنبه) جلسه‌ای با حضور منصور پورحیدری، نصرالله عبداللهی، پرویز مظلومی و صالح در باشگاه برگزار و کدورت‌ها کنار گذاشته شد.

اظهارات صالح در خصوص وضعیت استقلال و ماجرای قهرش با مظلومی را در ادامه می خوانید:

* از آخرین وضعیت استقلال صحبت کنید.

– بعد از اینکه به دلیل حضور نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا لیگ دچار تعطیلی دو هفته ای شد برنامه‌ریزی کردیم تا بتوانیم بازیکنان را در شرایط خوبی نگه داریم و آنها در شرایط بازی قرار داشته باشند که به همین دلیل روز پنج‌شنبه یک دیدار دوستانه هم برگزار کردیم.

* ‌با یک تیم لیگ دسته دومی بازی کردید اما نتوانستید آنها را شکست دهید!

– به دنبال برد و باخت نبودیم. هدف ما رسیدن به برنامه‌هایی که در نظر داشتیم بود و در بازی های دوستانه تیم ها به دنبال رفع نقاط ضعف خود و برطرف کردن مشکلات خود هستند تا در بازی های رسمی از این بابت دچار مشکل نشوند.

* ‌استقلال در جام‌حذفی به فینال رسیده و  هم مدعی اصلی قهرمانی است. فکر می کنید بتوانید در هر دو جام قهرمان شوید؟

– پیش‌بینی‌ کردن که کار درستی نیست به خصوص در فوتبال که به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی‌ نیست. ما تلاش می کنیم روند مثبتی که در پیش گرفته ایم را ادامه دهیم تا بتوانیم در آخر فصل در هر دو جام قهرمان شده و دبل کنیم تا بعد از سال ها دو جام در یک سال به هواداران هدیه دهیم.

* چقدر به این موضوع امید دارید؟

– خوشبختانه تیم شرایط خوبی دارد و در هر دو جام مدعی اصلی هستیم. هفته به هفته پیش می رویم تا به اهداف خود برسیم. در حال حاضر افکار ما متمرکز به لیگ است تا بتوانیم در این چند بازی باقیمانده به نتایج دلخواه خود برسیم. این استقلال که من می‌بینم شانس اول قهرمانی در هر دو جام است و این فصل عملکرد خوبی هم داشته است.

* یکی از بحث های این فصل استقبال کم هواداران بود. برخی اعتقاد داشتند استقلال زیبا بازی نمی کند و به همین دلیل تماشاگر خوبی برای دیدن بازی های این تیم نمی‌آید اما در بازی با گسترش هواداران زیادی به ورزشگاه آمدند.

– بله. مشخص شد که مشکل هواداران گرانی بلیت هاست و هواداران از نظر مالی مشکل دارند. خوشبختانه حالا تیم هم زیبا بازی می کند و هم برنده می‌شود.

* ‌آخرین بازی با گسترش را چطور دیدید؟‌

– بازی خوبی انجام دادیم اما بعد از گل دوم بچه‌ها فکر کردند کار تمام شده است و کار آسانی در پیش دارند. در حالی که این زمان ها عکس این اتفاق می افتد به خصوص اینکه حریف ده نفره هم شده بود و برای جبران یار کمتر خود خیلی در زمین می‌جنگیدند. اگر قدر فرصت ها را می‌دانستیم بیش از دو گل می‌زدیم. از هواداران استقلال تشکر می‌کنم که در این بازی حضور پرتعدادی در ورزشگاه داشتند و به تیم در این بازی حساس کمک کردند. آنها ثابت کردند با تیم مشکلی ندارند از آنها می خواهم در هفت بازی ما که در آزادی برگزار می‌شود هم حضور گسترده‌ای داشته باشند زیرا حضور آنها به تیم در راه قهرمانی خیلی کمک می کند . ما  برای خوشحال کردن آنها تلاش می کنیم و از هواداران هم می‌خواهیم ما را تنها نگذارند.

* ‌درباره اظهارات مظلومی در مورد داوری ها چه صحبتی دارید؟

– کمیته یا دپارتمان داوری یک وقت ویژه برای داوران بگذارند و در انتخاب آنها دقت کنند تا مشکلی به وجود نیاید. داور هم یک انسان است و اشتباه می کند اما هیچ‌کدام از آنها نباید عمدی باشد که اینگونه هم نیست. درباره مظلومی هم باید بگویم که او قصد بی‌احترامی به جامعه داوری را نداشت و همیشه به داوران احترام گذاشته است.

* ‌بازی با راه‌آهن را چطور می‌بینید؟‌

– در این هفته های رو به پایان لیگ بازی آسانی وجود ندارد و همه بازی ها سخت است. در این هفته های پایانی جای اشتباه کردن وجود ندارد زیرا اگر دچار اشتباه شویم جبران آن سخت خواهد شد. هر بازی حکم یک فینال را دارد و راه‌آهن هم همیشه نشان داده مقابل استقلال و پرسپولیس خوب فوتبال بازی می‌کند و رقیب سختی برای ما است. به خصوص حالا که کادر فنی این تیم دچار تغییرات شده و آنطور که باید و شاید از تفکرات او باخبر نیستیم. در کل تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز این بازی را برای ادامه صدرنشینی خود به دست آوریم و امیدوارم هواداران هم به بهترین شکل از ما حمایت کنند. آنها در این هفته ها نقش تعیین کننده ای دارند.

* برسیم به موضوعی که این روزها جنجال ساز شده؛ بالاخره با مظلومی آشتی کردید؟

– قهر نبودیم که بخواهیم آشتی کنیم!

* ولی این هم پذیرفتنی نیست که شما بدون دلیل محل تمرین استقلال را ترک کرده باشید.

– به هر حال اختلاف کوچکی وجود داشت که بر سر هماهنگی بیشتر و این مسائل بود.

* نصرالله عبداللهی مشاور ویژه باشگاه استقلال و بهرام افشارزاده هم به نوعی اختلاف شما و مظلومی را تأیید کرده است.

– من که منکر اختلاف فنی با آقای مظلومی نمی‌شوم. یکسری اختلاف‌نظرها در کار وجود داشت که نشستیم و حل کردیم.

* می‌شود بگویید این اختلاف فنی به چه چیزی برمی‌گشت؟

– ببخشید ولی این اجازه را ندارم مشکل درون خانوادگی را در رسانه‌ها فاش کنم. این اختلافات طبیعی است.

* آیا مظلومی این اواخر شما را در تمرین و مسابقات استقلال به بازی نمی‌گرفت؟

– این چه حرفی است؟ اتفاقاً چیدمان تمرینات را آقای مظلومی به من واگذار کرده و همواره هم به عنوان دستیار، نظراتم را جویا می‌شود. گفتم که یک اختلاف کوچک فنی بوده است.

* پس چرا این‌قدر بزرگ شد و به قهر شما انجامید؟

– (می‌خندد) هر قدر من می‌گویم قهر نبودیم، فایده‌ای ندارد!

* حالا در جلسه امروز (یک‌شنبه) شما چه گذشت؟

– همه حرف‌های‌مان را زدیم. منصورخان پورحیدری و عمونصی (عبداللهی) هم بودند و به هر حال یکسری صحبت‌ها را نمی‌شود وسط تمرین مطرح کرد. بهتر بود جایی دور از زمین تمرین با هم حرف بزنیم.

* پورحیدری با این‌ حالش به جلسه شما آمد تا این مشکل را حل کند؟

– منصورخان عاشق استقلال است. او بزرگ تری است که همه موارد را در استقلال تجربه کرده و بزرگ تر ماست. خدا حفظش کند و امیدوارم هرچه زودتر از شر بیماری خلاص شود.

افکارنیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا