گوشت کیلویی ۱۸۵۰۰ !

بصیر،علیرضا ولی ،مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام درباره توزیع سراسری گوشت قرمز و مرغ منجمد در کشور گفت: توزیع مرغ و گوشت منجمد در فروشگاه‌های زنجیره ای نظیر رفاه، تعاون روستایی،  شهروندو غیره از هفته گذشته شروع شده و ادامه دارد و احتمالا بعد از تعطیلات عید هم ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این مطلب که عرضه گوشت قرمز منجمد با قیمت ۱۸۵۰۰ تومان و مرغ با قیمت ۵۵۰۰ تومان ادامه دارد، افزود:در توزیع سراسری امکان کاهش قیمت وجود دارد و افزایش قیمت نداریم.

ولی تصریح کرد: در ایام پیک مصرف، امکان ارائه گوشت قرمز به طور گشترده را نداریم و از این رو در کنار عرضه گوشت گرم، گوشت سرد توزیع می‌شود.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام با اشاره به این مطلب که گوشت قرمز برزیلی، بهترین گوشت دنیا و از بهترین کیفیت است، گفت: مردم نگران نباشند،کیفیت گوشت ها تحت کنترل پزشک و متخصصان مجرب است و به ویژه  مرغ منجمد، مدت دار بوده و با روش های علمی بسته بندی شده و در آینده به صورت قطعه بندی ارائه خواهد شد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به واردات حدود ۱۰۰ هزار تن گوشت قرمز به کشور خبر داد و گفت: بیشترین گوشت قرمز از کشور برزیل وارد می شود.

افکارنیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا