فصل بعد به پرسپولیس می آیم تا محبت برانکو را جبران کنم

بصیر،یکی از معدود جوان های با استعداد و در عین حال با اخلاقترین فوتبالیست های کشورمان که توانست به تیم ملی فوتبال ایران راه پیدا کند محمد حسین کنعانی زادگان بود. بازیکنی که در پرسپولیس شناخته شد و سپس یک توفیق اجباری و گذراندن خدمت سربازی در باشگاه ملوان به او کمک کرد در سن ۲۰سالگی نظر کارلوس کی روش را جلب کند و به تیم ملی دعوت شود. حالا او پس از دو سال به پختگی لازم رسیده، دو بازی ملی را هم انجام داده و همراه تیم فوتبال امید در مسابقات انتخابی المپیک حضور داشت. او از آخرین وضعیت خودش و ملوان در روزهای بدون سرمربی و همچنین صحبت برانکو مبنی بر اینکه او را برای فصل بعد می خواهد صحبت کرد و اشاره کوتاهی هم به گله بزرگش از کادر فنی تیم فوتبال امید داشت. متن این مصاحبه را در ادامه می خوانید:

*الان باید بگوییم شرایط ملوان خوب است یا بد؟

شرایط ملوان بسیار خوب است و هیچ مشکلی نداریم. درست است که سرمربی تیم عوض شده اما همه بچه ها هم قسم شده ایم که مانند نیم فصل دوم لیگ چهاردهم با کسب چهار، پنج پیروزی به جدول بازگردیم و در لیگ برتر بمانیم. می دانیم که بازی کردن با تیم های پرسپولیس، سپاهان و استقلال خوزستان به خودی خود سخت است اما به عشق هواداران ملوان تا آخرین نفس برای بقا می جنگیم.

*مشکلات مالی باشگاه هم که گویا همچنان پابرجاست و بازیکنان پولی نگرفته اند؟

البته من سرباز هستم و قرار نیست پول آنچنانی به ما داده شود اما میدانم که بازیکنان متاهل تیم حسابی در مضیقه هستند و انشاالله باشگاه  بتوانند حداقل تا ۵۰ درصد قرارداد بازیکنان را بدهد تا با فراغ بال بیشتری در میدان حاضر شوند. با این حال مدیریت باشگاه تلاش خود را انجام می دهد.

*پایان فصل سربازی ات به اتمام خواهد رسید؟

انشاالله بعد از پایان این ۷،۸ بازی خدمت سربازی من تمام می شود.

*هنوز با پرسپولیس قرارداد داری؟

من هنوز یک نیم فصل با پرسپولیس قرارداد دارم. فعلا تمام تمرکزم روی ملوان است اما هرگاه فصل به پایان رسید برای انجام مذاکره با باشگاه پرسپولیس اقدام خواهم کرد.

*شنیده ای برانکو در یکی از رسانه ها گفته؛ تو یکی از مدافعان مدنظرش برای پرسپولیس فصل بعد هستی؟

این نظر لطف برانکو ایوانکوویچ است که این حرف را زده است. من در طول این فصل تمام تلاشم را کرده ام تا بهترین بازی هایم را برای ملوان به نمایش بگذارم. از طرفی در تیم ملی فوتبال ایران و تیم فوتبال امید حضور داشتم. باز هم می گویم الان فقط به ملوان فکر می کنم. برای اینکه این تیم را در لیگ برتر نگه داریم چون حق مان است اما از طرفی خوشحالم که برانکو به من اعتقاد دارد. او مربی بزرگی است. انشاالله اگر قسمت شد و فصل بعد در خدمت پرسپولیس بودم بتوانم محبت های او را جبران کنم.

*برگردیم به بحث ملوان. حمید استیلی استعفا داد و قدیربحری جای او را گرفت. نظرت درباره این رفت و آمد چیست؟

حمید استیلی مربی بسیار بااخلاقی بود. او در انزلی بدشانسی آورد و استعفا داد. برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم همیشه سالم وسرحال باشند. آقای قدیربحری هم به تازگی سرمربی شده است. ایشان هم از بازیکنان قدیمی تیم ملوان بوده و در یکی، دو سال اخیر هم به عنوان کمک مربی در کنار تیم حضور داشته است.  حالا او در سمت سرمربی تیم فعالیت می کند و شرایط خوبی را در تیم برقرار کرده است. از این بابت از او تشکر می کنم.

*فکر نمی کنی اسم هایی که دور و بر ملوان برای سرمربیگری تیم شما به گوش می رسد تمرکز را هم از بازیکنان و هم از قدیربحری می گیرد؟

همین طور است که شما می گویید. در این چند روز اسم های مختلفی از جمله محمد احمدزاده، فرهاد پورغلامی و محمد مایلی کهن به عنوان گزینه های سرمربیگری ملوان مطرح شده است. برای من فرقی نمی کند چه کسی هدایت تیم را بر عهده بگیرد. فقط هرکسی قرار است بیاید هرچه سریعتر این اتفاق بیفتد تا کمک حال تیم باشد. ما در شرایط ویژه ای قرار داریم و به شخصی مثل فیروز کریمی احتیاج داریم که فصل پیش آمد و با چند برد تیم را در لیگ برتر نگهداشت.

*اردوی تیم ملی به زودی آغاز می شود. نگران این نیستی که نتایج ضعیف ملوان باعث شود به تیم ملی دعوت نشوی؟

باز هم به این موضوع اشاره می کنم که من از ابتدای فصل هرچه داشته ام برای ملوان گذاشته ام  و واقعا تیم ما هم با بازی هایی که ارائه داده اثبات کرده جایگاهش اینجای جدول نیست. از طرفی من از ۲۰ سالگی به اردوهای تیم ملی دعوت شدم و حالا دو بازی ملی هم دارم. تا به الان توانسته ام نظر کارلوس کی روش را جلب کنم. انشاالله در ادامه هم اگر لیاقت داشته باشم و به تیم ملی دعوت شوم تمام تلاشم را خواهم کرد تا کی روش از من راضی باشد و من هم از تجربیات او استفاده کنم.

*هنوز هم که بحث لباس تیم ملی حل نشده است. به نظرت این اتفاق کمی زشت نیست؟

دوست ندارم در این باره صحبت کنم اما از مسئولین می خواهم تیم ملی ایران را کمک کنند. ما قرار است برای این پرچم و این آب و خاک بجنگیم و افتخارآفرینی کنیم. اگر شرایط اولیه هم برای ما فراهم نشود به بار نشاندن این مهم کار بسیار دشواری خواهد بود. مسابقات مقدماتی جام جهانی در پیش است و باید هرچه زودتر اوضاع تیم ملی را بهبود بخشید.

*می دانم که بابت اتفاقات انتخابی المپیک دل پری داری و ناگفته های زیادی وجود دارد.نمی خواهی در این باره صحبت کنی؟

معمولا به چیزی که تمام شده فکر نمی کنم و به عقب بر نمی گردم. دوست ندارم به تیم امید فکر کنم. گفتنی ها زیاد است. روزی این حرف ها را خواهم زد اما اگر بخواهم کلی به شما بگویم در تیم امید عدالت رعایت نشد. حق من که در تمام بازی های قبلی به صورت بازیکن ثابت به زمین می رفتم و خوب هم بازی می کردم این نبود که در بازی های نهایی این گونه به بازی گرفته شوم. نمیدانم شاید چون در تیم ملی بزرگسالان هم بازی می کردم دوستان رفتارشان عوض شد.اما  هرچه هست دیگر همه چیز را از یاد برده ام و به جلو نگاه می کنم.

افکارنیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا