درخواست انحرافی هاشمی برای اخراج اصلاح طلبها از کشور و مجلس

بصیر، یادداشت – مسلم معین/ سخنان جدید هاشمی رفسنجانی نشان داد که دموکراسی در منطق او دو فاز بیشتر ندارد. اگر هاشمی پیروز نشود، نظام مردم را به خودش بی اعتماد کرده و نظر آنها را از صندوق بیرون نیاورده است و به همین دلیل آقای هاشمی و خانواده اش یا به خدا پناه می برند یا به خیابان…

اگر هم به گمان خودش پیروز انتخابات او باشد نتیجه اخلاقی این می شود که رقبای حائز اکثریت آرا نشده از نظر او حق ماندن در فضای سیاسی را ندارند و باید بروند!!

این سخنان هاشمی که روز گذشته به نقل از وی منتشر شده است در حالی است که اصولگرایان و جریان مخالف هاشمی در بسیاری از استانهای استراتژیک کشور مانند مشهد، اصفهان، آذرباییجان، خوزستان، کرمانشاه و… در انتخابات مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری یا اکثریت نسبی دارند یا مطلق…

اگر آقای هاشمی معتقد است که منطق وی در محکوم بودن یک اقلیت به حذف، انحرافی نیست بنابر این مبتنی بر همین منطق بنده به عنوان یک روزنامه نگار از استانداران اصلاح طلب و جریان های سیاسی نزدیک به دولت محترم و اصلاحطلبان استانهایی که اکثریت مردم آنها به اصول گرایی رای داده اند درخواست می کنم هر چه سریع تر نسبت به ترک این استانها اقدام کنند و یا عنان اداره امور را به اصولگرایان بسپارند.

ایضا اقلیت های راه یافته به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز که هاشمی رفسنجانی یکی از آنهاست هم حق ورود نخواهند داشت.

اما اگر جریانهای سیاسی اصلاح طلب و نزدیک به دولت در کشور رواج چنین نظریه های انحرافی را مضر می دانند در مقابل آن بایستند و آن را محکوم کنند.

چرا که سخنان دیروز هاشمی در راستای همان قواعد مسلط بر فتنه ۸۸ است که می خواهد از مظهر وحدت ملی فرزند تفرقه بزاید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا