اصلاحات توئیتری که یک شبه در سایت هاشمی انجام شد +تصاویر

بصیر،پس از انتشار اصلاحیه برای یک پست در حساب تويیتر آیت الله هاشمی تمام لینک های این حساب از سایت اصلی hashemirafsanjani.ir حذف و موضوع جعلی بودن آو یا منتسب بودن به یکی از هواداران آیت الله هاشمی مطرح شد.

این در حالی است که چندی پیش در سایت رسمی ایشان مطلبی با این عنوان “توئیتر هاشمی برای سال نو میلادی”  با لینک مستقیم به همین حساب کاربری، بارگذاری شده بود.

اصلاحاتی توئیتری که در سایت هاشمی انجام شد

اما  این خبر از دسترس کاربران خارج شده و در صورت مراجعه با عنوان” شما اجازه دسترسی به این صفحه را ندارید. ” روبرو می شوید، این درحالی است که در صورت جستجو در گوگل، تاریخچه این جستجوگر نمایی از این صفحه را همچنان نشان می دهد.

اصلاحاتی توئیتری که در سایت هاشمی انجام شداصلاحاتی توئیتری که در سایت هاشمی انجام شد

همچنین تاریخچه گوگل، نمایی از حساب اینستاگرام آیت الله هاشمی را نشان می دهد که در آن آدرس توئیتر اصلی همچنان rafsnajani_fa است، التبه در صفحه اصلی اینستاگرام آیت الله هاشمی این لینک حذف شده است.

اصلاحاتی توئیتری که در سایت هاشمی انجام شداصلاحاتی توئیتری که در سایت هاشمی انجام شد

اصل ماجرا مرتبط با پستی است که برروی حساب توئیتر هاشمی  بارگزاری شد مبنی بر “دنیای فردا دنیای #گفتمان هاست نه موشک ها… ” که پس از سخنان صریح رهبر معظم انقلاب، توئیتر هاشمی اعلام کرد پست مورد اشاره تقطیع شده واینگونه آن را اصلاح کرد: “اصلاحیه/ توییت قبل تقطیع شده بود، متن کامل این است: دنیای فردا دنیای گفتمان هایی نظیر انقلای اسلامی است نه موشک های قاره پیما و بمب هسته ای … “

پیش از این هم برخی مسئولین پس از اشتباه در پست های مجازی خود، اقدام به حذف حساب کاربری و یا اعلام عدم نظارت مستقیم بر آن را رسانه ای کرده اند، غافل از آنکه در فضای مجازی ردپای همه اقدامات باقی می ماند حالا می خواهد حساب کاربری یک مقام مسئول باشد یا خبری اشتباه از سوی یک خبرگزاری همچون خود ما.

هرازنو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا