عقب‌نشینی رسانه‌های اصلاح‌طلب بعد از دو راهی انتخاب نادانی یا خیانت رفسنجانی

بصیر،بعد از توئیت منتشر شده در صفحه هاشمی رفسنجانی که با ساده لوحی خاصی توان دفاعی و امنیت آفرین کشور را هدف قرار داده بود رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهارات این چنینی و مخاطره آفرین برای کیان کشور را ناشی از نا آگاهی با خیانت توصیف کردند.

بعد از بیانات صریح رهبر انقلاب در محکوم کردن ساده لوحی مدعیان عقلانیت! رسانه نزدیک به جریان رفسنجانی از اساس اکانت توییتی هاشمی رفسنجانی که حتی احساسات و عواطف شخصی او را منعکس می کرد، به فرد نا معلومی نسبت داد.

“انتخاب” ادعا کرد که این صفحه اینترنتی از سوی فردی علاقمند! به رفسنجانی مدیریت می شود و نوشته های آن ربطی به هاشمی ندارد.

این در حالی است که ابراز احساسات کاملا شخصی رفسنجانی در این صفحه منتشر شده است.

بیشتر تصور می شود این تکذیبیه فرار از دوراهی انتخاب بین “ناآگاهی” یا “خیانت” از سوی هاشمی رفسنجانی و رسانه های نزدیک به وی باشد.

با این وجود توئیت خائنانه یا ناآگاهانه رفسنجانی در توئیتر اصلاحیه خورد! این اصلاحیه در حالی انجام می گیرد که سایت انتخاب اساسا وابستگی اکانت به شخص هاشمی را رد کرده بود.

بر همین اساس باز هم گاف های متعدد برای سرپوش گذاشتن به این شرایط تمامی ندارد. علیرغم اینکه دفتر هاشمی حساب توئیتر وی را تکذیب کرده بود، حساب توئیتر هم در سایت وی و هم در کانال تلگرام او رسما معرفی شده و لینک آن همچنان فعال است.

در این شرایط بود که دم خروس بیرون زد و علیرغم تکذیبیه های متعدد، وجود باز انتشار پیام تبریک کریسمس هاشمی از اکانت توئیتری در سایت هاشمی، تکذیب دفتر هاشمی را تکذیب می کند.

گلوگاه ما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا