از «عزل و نصب‌ها»ی متعدد تا بیماری ناخواسته «سکته مغزی»؛

بداقبالی فریدونکنار در انتخاب فرماندار در دولت تدبیر ادامه دارد

به گزارش بصیرنیوز؛ در حالیکه حدود یک دهه از شهرستان شدن فریدونکنار می‌گذرد، همچنان فرمانداری این شهرستان پرسروصداترین و پر حاشیه‌ترین اداره‌های خطه مبارک بوده است.

پس از حضور حدود دو ساله امید نیک‌نژاد به عنوان فرماندار، علی قاسمی در دولت گذشته بر سر کار آمد و پس از ۸ ماه از حضور روحانی در مسند قدرت در کشور جای خود را به محمد حسین‌زاده لداری داد.

عملکرد بسیار ضعیف نماینده اسبق دولت تدبیر و امید در فریدونکنار تنها پس از ۸ ماه استاندار مازندران را بر آن داشت تا حکم عزل وی را امضا کند و به صورت موقت حجت‌الله عصمتی با حفظ سمت، سرپرست فرمانداری این شهرستان شود.

حدود سه ماه از مدت سرپرستی عصمتی به عنوان فرماندار در فریدونکنار می‌‌گذشت که بار دیگر ساختمان فضای سیاسی این شهرستان با لرزه‌ای روبه‌رو و مهرداد ابراهیمی به سمت فرمانداری فریدونکنار منصوب شد.

بر اساس این گزارش، در حالیکه ابراهیمی توانسته بود آشفته بازار فریدونکنار را با سختی‌های فراوان سر و سامان دهد بار دیگر اخباری ضد و نقیض از حضور وی به عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری پس از برکناری حسن‌زاده به گوش می‌آمد که پس از دو روز در نهایت ابراهیمی با حفظ سمت به ساختمان استانداری رسید.

هرچند وعده‌های بی‌شمار تحقق نیافته ابراهیمی همچنان در فریدنکنار چشم‌انتظار اجرایی شدن است اما پس از حضور تمام وقت در استانداری، علی ادیبی که سابقه معاونت فرمانداری چالوس را در کارنامه خود داشت، با معرفی به استاندار به این سمت منصوب کردند.

تنها حدود یک ماه از حکم وزیر کشور در خصوص تائید فرماندار شدن علی ادیبی در فریدونکنار می‌گذشت که بار دیگر هم بداقبالی به خطه مبارک رو کرد و وی در محل کار با خونریزی مغزی، به آی‌سی‌یو بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل می‌شود.

این اتفاق در حالی صورت گرفت که فرمانداری فریدونکنار پس از خداحافظی عصمتی، بدون معاون بود و امروز در نبود فرماندار و معاون آن، معلوم نیست مسئولیت کارها بر عهده چه کسی است و کدام شخص بر عملکرد ادارات این شهرستان نظارت می‌کند.

تعلل استانداری نیز در انتخاب معاونت فرمانداری و پس از این حادثه فرماندار جدید نیز قابل تامل است، به گونه‌ای که با گذشت حدود ۵ روز از این حادثه هنوز تکلیف این جایگاه مهم مشخص نیست.

به گزارش بصیرنیوز؛ اگر نگاهی به مشکلات شهرستان فریدونکنار بیاندازیم درمی‌یابیم که این شهرستان با چالش‌های مهمی دست و پنجه نرم می‌کند.

تمامی این چالش‌ها در صورتی قابل حل هستند که مسئولین با نظارت و برنامه‌ریزی بتواند مسیر درست حرکت را به روسای ادارات و نهادهای این شهرستان نشان دهند و امروز در نبود فرماندار و معاون وی مشخص نیست چه کسی مسئولیت آن را بر عهده می‌گیرد.

مسئولان باید بدانند این موارد تنها بخش کوچکی از مشکل مردم فریدونکنار است که به این شکل قطعا برطرف نمی‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا