آغاز فروش اینترنتی کتب درسی از امروز

بصیر،حجت‌الاسلام والمسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان با اشاره به اینکه در سال تحصیلی ۹۵-۹۶ تغییر محتوای کتب درسی بر اساس برنامه درس ملی به مقطع متوسطه دوم می‌رسد اظهار کرد: در سال تحصیلی آینده عناوین جدید درسی را برای پایه دهم در مقطع متوسطه دوم خواهیم داشت.

وی افزود: «انسان و محیط‌ زیست»، «انسان، بهداشت و سلامت»، «تفکر و سواد رسانه‌ای»، «مدیریت خانواده و سبک زندگی» و «هنر» این پنج عنوان جدید درسی هستند که به علت اهمیت و ضرورت طرح این مباحث وارد کتب درسی می‌شوند.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه تالیف، آماده سازی و چاپ کتب درسی از چندماه گذشته آغاز شده است اظهار کرد: چاپ کتب جدیدالتالیف نیز از ماه آینده در دستورکار سازمان پژوهش قرار می‌گیرد و امیدواریم همانند سال‌های گذشته کتب درسی را بموقع به دست دانش‌آموزان برسانیم.

محمدیان افزود: به روال قبل در کنار کتب درسی بسته‌های آموزشی همراه را نیز تولید و در میان دانش آموزان توزیع می‌کنیم، البته در تلاش هستیم که کیفیت این بسته‌ها ارتقا یابد و دروس بیشتری را دربر بگیرد.

وی در ادامه از آغاز فروش اینترنتی کتب درسی مقطع ابتدایی و پیش دانشگاهی از امروز خبر داد و گفت: با راه اندازی سامانه فروش و توزیع الکترونیکی کتاب‌های درسی به نشانی اینترنتی www.irtextbook.ir دانش آموزان سراسر کشور می‌توانند اقدام به ثبت نام و خرید کتاب‌های درسی خود کنند.

الف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا