صهیونیست‌‌ها، کلینتون را به ترامپ ترجیح می‌دهند

بصیر،طبق تازه‌ترین نظرسنجی صورت گرفته، نظر صهیونیست‌های ساکن سرزمین‌های اشغالی طی ماه گذشته درخصوص کاندیداهای پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کاملا برعکس شده است.

 

در این نظرسنجی که به وسیله موسسه «دمکراسی اسرائیل» و «دانشگاه تل‌آویو» انجام شده، هیلاری کلینتون – کاندیدای دمکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا – نسبت به دونالد ترامپ – کاندیدای جمهوری‌خواه – هم برای آمریکا و هم برای رژیم صهیونیستی گزینه مناسب‌تری شناخته شده است.

 

در این نظرسنجی، ۴۳ درصد صهیونیست‌ها اعلام کردند هیلاری کلینتون بهتر از سایر کاندیداها می‌تواند منافع آمریکا را تامین کند و ۴۰ درصد نیز وی را برای رژیم صهیونیستی گزینه بهتری نسبت به ترامپ دانستند. در مقابل، تنها ۲۴ درصد سوال‌شوندگان اعلام کردند ترامپ برای آمریکا گزینه مناسب‌تری برای ریاست جمهوری است و ۳۰ درصد نیز عنوان کردند که وی برای رژیم صهیونیستی مناسب‌تر از سایر کاندیداهاست.

 

هیلاری کلینتون در حالی در صدر این نظرسنجی قرار گرفت که در نظرسنجی مشابه ماه گذشته، وی تنها توانست از حمایت ۲۸ درصد پرسش‌شوندگان برخوردار شود و ۳۴ درصد آنها اعلام کردند که برای پست ریاست جمهوری آمریکا، یک کاندیدای جمهوری‌خواه را به یک کاندیدای دمکرات ترجیح می‌دهن
افکارنیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا