فوری/خطر بیخ گوش استقلال+سند

بصیر،باشگاه استقلال بابت طلب ۴۰۰ هزار دلاری رودریگو توزی دچار مشکل شده و این باشگاه تنها در صورتی می‌تواند از خطر کسر امتیاز فرار کند که تا پایان وقت اداری فردا (پنجشنبه) و با توجه به تعطیلی روز جمعه مطالبات این بازیکن را پرداخت کند.

کمیته انضباطی فیفا در نامه‌ای مشترک به رودریگو توزی و باشگاه استقلال آورده است با توجه به ماده ۶۴ قضایی فیفا و بررسی حکم صادره علیه باشگاه استقلال به این باشگاه اطلاع می‌دهیم که هرچه زودتر مطالبات این بازیکن پرداخت شود.

با توجه به این ذهنیت (بدهی باشگاه استقلال به توزی) برای آخرین بار پیشنهاد می‌کنیم مبلغ بدهکاری این بازیکن پرداخت شود و رونوشت آن برای اثبات پرداخت به کمیته انضباطی فیفا ارسال شود.

الزامی است که باشگاه استقلال مبلغ را تا پایان وقت اداری ۸ آوریل ۲۰۱۶ پرداخت و رونوشت آن را قبل از همان تاریخ ذکر شده ارسال کند. اگر این اتفاق رخ دهد این مورد به کمیته انضباطی فیفا ارسال نمی‌شود و پرونده بسته خواهد شد و در غیر این صورت اگر مبلغ بدهی پرداخت نشود (تا تاریخ ذکر شده) و رسید آن به کمیته انضباطی فیفا ارجاع نشود این نهاد در این باره تصمیم خواهد گرفت و تصمیم‌گیری برپایه معیارهای خودش خواهد بود. بنابراین این نامه باید هرچه زودتر به کمیته انضباطی وصول شود.

به گزارش فارس، باشگاه استقلال دراین مدت مبالغی را به بازیکنان خارجی پرداخت کرد و اکنون باید طلب رودریگو توزی را که ۴۰۰ هزار دلار است به این بازیکن پرداخت کند تا سه امتیاز از این باشگاه کسر نشود.

افکارنیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا