شکست غیرمنتظره رئال برابر ولفسبورگ/ زور منچسترسیتی و پاریس به هم نرسید

بصیر،دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری ۲ دیدار به پایان رسید. در یکی از دیدارهای برگزار شده رئال مادرید که توانسته بود بارسلونا را در ال کلاسیکو شکست دهد برابر ولفسبورگ تیم رده هشتم در لیگ آلمان رفت.

رئالی ها بازی را خوب شروع کردند. در دقیقه ۴ بازی، گرت بیل در برخورد با لوئیس گوستاوو درون محوطه جریمه سرنگون شد. در حالیکه رئالی ها منتظر اعلام پنالتی بودند، جانلوکا روکی، داور مسابقه در میان تعجب رای به ادامه بازی داد. حتی رونالدو یک بار دروازه حریف را باز کرد ولی داور این گل را در تصمیمی مشکوک به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.
در ادامه ولفسبورگ در دقیقه ۱۸ به گل رسید. پنالتی مشکوک و تصمیم بحث برانگیز دیگر باعث شد تا داور ایتالیایی نقطه پنالتی را نشان دهد و رودریگس برخلاف جهت ناواس دروازه رئال را باز کند.
در حالی که رئال برای زدن گل تساوی پیش امده بود، آرنولد در دقیقه ۲۵ روی غفلت مدافعان رئال دروازه این تیم را برای بار دوم باز کرد تا این دیدار با برتری ۲ بر صفر ولفسبورگ به پایان برسد.
به گزارش ایسنا، در دیگر دیدار پاری سن ژرمن و منچسترسیتی به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند. در این دیدار ابتدا کوین دی بروین در دقیقه ۳۸ گلزنی کرد ولی اشتباه مرگبار فرناندینو باعث شد تا زلاتان در دقیقه ۴۱ گلزنی کند. در نیمه دوم ابتدا سرگئی اوریر بار دیگر تیم فرانسوی را پیش انداخت ولی فرناندینیو توانست گل تساوی را به ثمر برساند تا تیم انگلیسی نتیجه خوبی برابر پاری سن ژرمن گرفته باشد.
**تابلوی نتایج
پاری سن ژرمن ۲ – منچسترسیتی ۲
گل ها: ابراهیموویچ، اوریر- دی بروین، فرناندینیو
ولفسبورگ ۲ – رئال مادرید صفر
گل ها: رودریگز و آرنولد
آفتاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا