پیشرفت استقلالِ شفر از نظر موسوی

علی موسوی در مورد تساوی بدون گل استقلال مقابل فولاد در اولین دیدار این تیم با هدایت وینفرد شفرد گفت: با وقت کمی که در اختیار شفر بود، او نمی‌توانست کار خارق‌العاده‌ای انجام دهد. تنها چیزی که در این بازی می‌شد دید این بود که بازیکنان استقلال بااعتماد به نفس بالاتری به توپ ضربه می‌زدند و منتظر گل خوردن نبودند. استرس درون تیم وجود نداشت و راحت‌تر از گذشته بازی می‌کردند.

وی در مورداینکه شفر اعلام کرده بازیکنان استقلال باید به توانایی اصلی خود برسند، اظهار داشت: او مربی باتجربه‌ای است،‌وقتی عملکرد تیم را می‌بیند، متوجه نواقص می‌شود. در این هفته که شفر به استقلال آمد، دید بدن‌ها مشکل دارد به همین خاطر شروع به بدنسازی کرد. او یک هفته‌ای نمی‌تواند بدن‌ها را درست کند و از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی تیم را به شرایط مناسب برساند. او حداقل به دو ـ سه هفته نیاز دارد تا مشکلات را درست کند. استقلال نیاز به ترمیم زیادی دارد تا بتواند تاکتیک‌های جدیدش را جا بیندازد.

پیشکسوت استقلال در رابطه با اینکه به این تیم امیدی دارد، تصریح کرد: اعتماد به نفس تیم بیشتر شده و بازیکنان استرس نداشتند. این مهم‌ترین نکته‌ای بود که در استقلال دیدم و فکر می‌کنم وضعیت در آینده بهتر خواهد شد.

موسوی در مورد نامشخص بودن وضعیت دستیاران شفر گفت: مربیان خارجی اگر خودشان دستیاری را از خارج بیاورند، از او کمک می‌گیرند وگرنه حضور دستیار ایرانی کنار این مربیان فقط به‌عنوان کمک‌حال برای چیدن موانع این قبیل کارها است، وگرنه مشورت زیادی از این دستیاران گرفته نمی‌شود. مربیان خارجی به دستیار ایرانی اعتقادی ندارند با این جمله خیالتان را راحت کردم. مربی خارجی خودش تمرین می‌دهد، خودش تصمیم می‌گیرد، مگر اینکه دستیاری را از خارج آورده باشد.

وی در رابطه با اینکه آیا استقلال می‌تواند امیدوار باشد که تا دیدار دربی به وضعیت بهتری برسد، گفت: بازی دربی شرایط خاص خودش را دارد و هیچ وقت نباید به جایگاه و وضعیت این تیم‌ها در جدول نگاه کرد. اتفاقات در دربی حرف اول را می‌زنند. هر تیمی که در روز بازی وضعیت بهتری داشته باشد می‌تواند برنده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا