حمایت مالی عربستان از اپوزسیون در حال نابودی؛

یاهو در خدمت آل سعود و منافقین + عکس

بصیر، نشست سالانه گروهک تروریستی منافقین در حالی در فرانسه برگزار شد که این گروهک، یکی از گروه‌های تروریستی سال‌های پس از انقلاب بوده که افرادی زیادی توسط تروریست‌های تربیت شده در دامان آن‌ کشته شده‌اند.

در این گردهمایی که با حمایت مالی لابی صهیونیستی و عربستان سعودی برگزار می‌گردد، تلاش شد با استفاده تبلیغاتی از مقامات اسبق سیاست خارجی کشورهایی مثل آمریکا، فرانسه و آلبانی برای منافقین وجاهت رسانه‌ای ایجاد نموده و این گروه تروریستی را به‌عنوان یک تشکل سیاسی و اپوزیسیون مخالف حکومت جمهوری اسلامی ایران معرفی شود.

ازجمله نکات مهم و قابل‌ذکر در این همایش می‌توان به اعلام موضع رسمی عربستان مبنی بر تلاش بی‌شائبه برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران و حمایت مالی از اپوزسیون در حال نابودی منافقین اشاره نمود.

در همین راستا، سایت Yahoo نیز که از حمایت مالی عربستان سعودی برخوردار است، در صفحات روز گذشته و امروز خود با انتشار اخبار مربوط به اجلاس سالانه گروهک تروریستی منافقین و کلید واژه ایران آزاد، حمایت از این گروهک تروریستی و حامیانش را در دستور کار قرار داده است.

این درحالی است که امثال این گونه نشست ها روزانه در همه دنیا برگزار و از منظر گردانندگان یاهو فاقد ارزش خبری هستند.! نمونه بارز آن تجمع و راهپیمایی های گسترده صدها هزارنفری روز گذشته ایرانیان در حمایت از عفاف و حجاب که حتی اشاره ای هم به آن نشد.

از سوی دیگر عدم واکنش وزارت امورخارجه و انفعال همه جانبه آن دربرابر اصل برگزاری نشست، عدم تذکر به دولت فرانسه و احضار سفیر، عدم واکنش معاون جدید این وزارت خانه و حتی در سطح سخنگو حاکی از سکوت غیرقابل توجیه درباره این نشست است که به دلیل اینکه همه گروه ها و جریانات سیاسی ایران و حتی اپوزیسیون نسبت به وطن فروشی و خیانت و جنایت های منافقین به آن حساسیت دارند، منجر به انفعال جدی در این باره شده است.

نمونه صفحه اول امروز سایت یاهو که چندین خبر با محوریت نشست ضدایرانی منافقین درآن پوشش داده شده است

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا