پورحیدری: وضعیت استقلال آنقدرها هم بد نیست

بصیر،منصور پورحیدری درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال گفت: عدم نتیجه‌گیری استقلال در چند بازی آخر یک واقعیت است که دلایل زیادی دارد. به نظر من عمده ترین دلیل این اتفاق عدم در اختیار داشتن تمام نیروها برای کادر فنی به دلیل اردوهای مختلف تیم ملی، محرومیت و مصدومیت های متفاوت است. البته استقلال در اکثر بازی ها آغاز بسیار خوبی داشته است و توانسته به گل برتری هم دست یابد اما در حفظ برتری خود با مشکل رو به رو بوده است.

وی ادامه داد: به طور مثال در دو بازی آخر استقلال تیم تا دقایق پایانی برتر بود اما نمی دانم چه مسائلی وجود دارد که تیم نمی‌تواند از برتری خود محافظت کند. به هر حال اشتباهاتی رخ می دهد و این ها مسائلی است که امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم مطمئنا به آن رسیدگی خواهد کرد. اگر استقلال در ۴۰ درصد این بازی ها می توانست نتایج خود را حفظ کند اکنون در صدر جدول بود.

عضو هیات مدیره استقلال درباره رتبه احتمالی استقلال در فصل جاری تصریح کرد: فوتبال قابل پیش بینی نیست و با توجه به ۱۵ امتیاز پیش رو استقلال هنوز هم شانس قهرمانی دارد ولی کار بسیار دشوار است. همچنین ما امیدواریم حتی اگر به قهرمانی نرسیدیم هم سهمیه آسیایی را کسب کنیم. البته وضعیت استقلال به این اندازه‌ای که منعکس می شود بد نیست و باید به آینده امیدوار بود.

پیشکسوت استقلال درباره شعارهای هواداران در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: به هواداران استقلال احترام می گذارم و انتقاد کردن و درخواست برای پیروزی حق مسلم همه هواداران است اما من نمی توانم بپذیرم بازیکنی که با پیراهن استقلال وارد زمین شده است تلاش نکند و بی تعصب باشد.

وی درباره مشکلات مالی استقلال اضافه کرد: آقای سبک دست و دیگر اعضا در حال تلاش هستند تا بخشی از مطالبات را پرداخت کنند. همچنین آقایان افشارزاده و صاحب پناه نیز پیگیر این موضوع هستند تا هر چه زودتر این موضوع برطرف شود. /آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا