از سری مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته کشور؛

تیم والیبال نشسته فریدونکنار در مقام چهارم قرار گرفت

بصیر، مرحله رفت چهاردهمین دوره مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته معلولان دسته یک باشگاه‌های کشور با حضور تیم های فریدونکنار، سامان سوله آمل، هیات‌های جانبازان ومعلولان بجنورد، بابل، شیروان و قزوین از روز چهارشنبه هفته گذشته در بابلسر آغاز شد و شنبه شب به پایان رسید.

در حالی میزبانی این مسابقات به تیم سامان سوله آمل واگذار شد که این تیم به علت فراهم نبودن شرایط سالن برگزاری مسابقات و نیز خوابگاه تیم های شرکت کننده، از حریفان خود در شهرستان بابلسر که شهر بی طرفی بود، پذیرایی کرد.

در روز پایانی مرحله رفت چهاردهمین دوره این مسابقات، در گروه یک که در مجتمع شهید عظیمی بابلسر برگزار شد، تیم سامان سوله آمل با نتیجه ۳ بر یک تیم هیات جانبازان و معلولان فریدونکنار را شکست داد و در مجموع با ۵ پیروزی و بدون شکست و با کسب ۱۵ امتیاز صدرنشین شد و مرحله رفت این رقابت‌ها را با قهرمانی جشن گرفت.
همچنین تیم هیات جانبازان ومعلولان بجنورد با نتیجه ۳ بر صفر تیم هم استانی خود هیات شیروان را شکست داد و تیم ارداق قزوین هم به علت حاضر نشدن تیم هیات بابل با نتیجه ۳ بر صفر برنده اعلام شد.
در پایان مرحله رفت این مسابقات و پس از تیم صدرنشین سامان سوله آمل، تیم هیات جانبازان ومعلولان بجنبورد با ۱۱ و هیات قزوین با ۱۰ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
همچنین تیم هیات فریدونکنار با پنج امتیاز، بابل با چهار و شیروان بدون امتیاز در رده های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا