انتقاد تند همسر سردار شهید بصیر به مسئولان در آستانه روز ملی فریدونکنار/ قسمت هشتم

حقوق ۱۵ میلیونی برخی مسئولان و عده‌ای که گرسنه می خوابند/ ۱۵ سال است به ساحل فریدونکنار نرفته‌ام

به گزارش بصیر، آمنه براری در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار بصیرنیوز در آستانه روز ملی فریدونکنار، سالروز تولد سردار شهید حاج حسین بصیر، اظهار داشت: وقتی این همه بی حجابی، اختلاس و مشکلات جامعه را می بینم تاسف می خورم.

وی تصریح کرد: در وصیت نامه شهدا به رعایت حجاب زن‌ها تاکید شده اما متاسفانه بی حجابی در جامعه ما موج می زند، مسئولان ما نیز جلوی آنها را نمی گیرند.

همسر سردار شهید حاج حسین بصیر با تقدیر از برخی مسئولان که در زمینه امر به معروف و نهی از منکر ورود خوبی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: برخی از مسئولان نمی تواند جلوی بی حجابی را بگیرند چون خانواده‌هایشان بی حجاب‌اند، واقعا در بعضی از موارد باورمان نمی شود اینجا ایران اسلامی است.

عده‌ای گرسنه می خوابند و عده‌ای ماهیانه ۱۵ میلیون تومان حقوق می گیرند

براری ادامه داد: این درست نیست که عده‌ای گرسنه سر به بالین بگذارند و تعدادی دیگر حقوق ۱۵ میلیون تومانی ماهیانه بپیرند، اگر مدیریت کشور بر اساس اسلام است باید این موارد نیز رعایت شود.

وی افزود:در زمان جنگ از خود و فرزندان‌مان صرف نظر می کردیم تا حاجی بتواند به راحتی به دیگران کمک کند، آیا امروز مسئولان می توانند این کارها را انجام دهند.

در این کشور ناظری نیست؟

این بانوی رزمنده افزود: هر ماه اعلام می کنند که اختلاس چند میلیاردی صورت گرفته است، آیا در این کشور ناظری وجود ندارد، چرا مسئولان سکوت کرده‌اند، در اطراف ما کسانی هستند که پول نان شب خود را ندارند،به خاطر مبالغ اندکی، آب، برق و گازشان را در این سرما قطع می کنند اما برخی پول‌های میلیاردی سرقت می کنند و کسی هم پاسخگو نیست.

براری با اشاره به وضعیت حجاب در فریدونکنار، گفت: ۱۵ سال است که نتوانستم به ساحل فریدونکنار بروم، در سواحل فریدونکنار امر به معروف بی روح شده و بی حجابی زنان رو به افزایش است، ناهیان از منکری که نمی تواند بگوید خانم حجابت را حفظ کن بمیرد بهتر است.

اگر حاج بصیرها بودند!!

همسر سردار شهید حاج حسین بصیر در پایان ابراز امیدواری کرد: اگر حاج بصیر و امثال او بودند هیچ وقت در برابر این قضایا کوتاه نمی آمدند و من از عملکرد برخی از مسئولان متاسفم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا