توصیه امام جمعه فریدونکنار به مسئولان استان

در انتخاب فرماندار توصیه های جناحی را کنار بگذارید / مردم فریدونکنار نباید هزینه اشتباه سیاسی بعضی ها را بپردازند

بصیر، حجت الاسلام جلالی در نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلی قدس شهرستان فریدونکنار با بیان این مطلب، اظهار داشت: در انتخاب فرماندار برای این شهرستان نهایت دقت را داشته باشند و مطابق خواست رهبری و همانند شعارهای روحانی رئیس جمهور کشور تدبیر و امید را در نظر بگیرند.

وی تصریح کرد: با مدیریت صحیح فردی را برای فریدونکنار انتخاب کنید که دوباره دچار اشتباه نشوید، مردم این شهرستان ولایت‌مدار و همیشه در صحنه نباید هزینه اشتباهات سیاسی بعضی ها را بپردازند.

امام جمعه فریدونکنار خاطرنشان کرد: جناح بازی ها و توصیه های جناحی را کنار بگذارید و خدا را در نظر بگیرید، فردی صالح و شایسته را برگزینید تا بتواند مشکلات این شهرستان را حل کند.

جلالی افزود: با مسئولان شهری و دلسوزان فریدونکناری مشورت کنید تا دوباره فردی را انتحاب نکنید که شهرستان دچار چالش و مشکل شود.

بصیرت و مسئولیت‌پذیری مهم‌ترین ویژگی دانشجو است

خطیب جمعه فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به فرارسیدن سالروز ۱۶ آذر و روز دانشجو، گفت: دانشجویان کشور باید در جنبش های سیاسی خود واقع بین، آرمان گرا، استبدادستیز و یار مظلوم باشند و دانشگاه های ما را به یکی از مهمترین پایگاه های پیشرفت علمی و اخلاقی تبدیل کنند.

وی اذعان داشت: دانشجویان باید به گونه ای عمل کنند که به اتحاد ملی و انسجام عمومی ضربه ای وارد نشود، همچنین باید بصیرت داشته باشد و با مسئولیت پذیری بالا در مبارزات کشور حضور برجسته ای از خود نشان دهد.

نان را گران کردید، عزت نفس مردم را حفظ کنید

جلالی در ادامه با اشاره به مسئولان کشور در مورد گرانی نان، گفت: مسئولان کشور گرانی نان را به دلیل نرخ تورم اعلام کرده اند و می گویند که بیش از ۳۰ ماه است که این نرخ نان ثابت ماند و این توجیه آنان است.

وی افزود: ۷۰ هزار نانوا در کشور هستند، آیا راه حل دیگری برای تامین منافع آنها وجود نداشت، شما که قول داده بودید آنهایی که ثروتمند هستند را از دریافت یارانه حذف می کنید، چرا اقدام نکردید، قرار بر این بود که مبلغ یارانه ها را نیز افزایش دهید، چرا این‌طور نشد، پول یارانه ها نیز چند سال است ثابت مانده و تورم رو به افزایش است و مردم در فشار زندگی می کنند.

امام جمعه فریدونکنار ادامه داد: این مردم همواره در صحنه های کشور حاضرند و برای این نظام، انقلاب و ولایت جان می دهند اما عزت نفس آنها را حفظ کنید، شما برای ۷۰ هزار نفر، ۷۰ میلیون نفر را ناراحت کرده اید در حالیکه راه های بهتری نیز وجود دارد.

حقوق بشر آمریکایی تامین کننده منافع آنها است

جلالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث اخیر آمریکا و بحث حقوق بشر، اذعان داشت: چه کسی امروز متولی حقوق بشر است، آنهایی که می خواهند یکی از بیماران عقب مانده ذهنی که در تظاهرات علیه آنها بود را اعدام کنند یا آنهایی که بین سیاه و سفید، نژاد و زبان تفاوت قائل می شوند.

وی خاطرنشان کرد: کدام حقوق بشر یک جنایتکار که بیش از ۳۰ سال علیه مردم کشور جنایت کرده را تبرئه می کنند، در بحرین ۲بار انتخابات صورت گرفت و در هر بار کمتر از ۳۰ درصد شرکت کردند اما جان کری به پادشاه این کشور برای برگزاری انتخابات آزاد تبریک می گوید، این انتخابات که مشروعیت ندارد چرا غرب حرفی نمی زند و خوشنود است.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به دیگر فعالیت های ضد حقوق‌بشری غرب به ویژه آمریکا، اذعان داشت: هر کجا که منافع آنها تامین شود حقوق بشر رعایت شده است و اگر منافع آنها در کشوری به خطر بیافتد با دامن زدن به این موضوع آن کشور را متم می کند و علیه آن اقدام می کند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا