فرمانده حوزه علی‌بن‌ابیطالب فریدونکنار مطرح کرد

هفته بسیج فرصتی برای حمایت از مظلومان جهان

بصیر، علیرضا پوررسول در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار ما با تشریح عملکرد این حوزه، اظهار داشت: در هفته بسیج رویکرد برنامه ها تربیتی بود که در سطح پایگاه ها انجام گرفت.

وی با بیان اینکه پیاده روی خانوادگی در سطح پایگاه های این حوزه برگزار شد، اذعان داشت: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان، برگزاری جلسه حلقه های صالحین با رویکرد هفته بسیج در سنین نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان در تمامی پایگاه ها و همایش منتظران موعود در تمامی پایگاه ها از مهمترین برنامه های هفته بسیج بوده است.

فرمانده حوزه علی‌بن‌ابیطالب فریدونکنار افزود: برگزاری مسابقات والیبال، فوتبال، طناب کشی و بازی های بومی محلی، ویزیت رایگان، تجلیل از بسیجیان و پیشکسوتان، حضور در همایش ۵ آذر در مصلی قدس فریدونکنار و رزمایش الی بیت المقدس از دیگر برنامه های هفته بسیج بوده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ حلقه صالحین عام و خاص در ۱۱ پایگاه این حوزه مشغول به فعالیت می باشند، تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۳ این حوزه با تفکیک از حوزه محمد رسول الله آغاز به کار کرد.

پوررسول گفت: با توجه به اینکه حوزه جدید التاسیسی هستیم انتظار می رود مسئولان نگاه ویژه ای داشته باشند تا ما زودتر تجهیز شویم و بتوانیم خدمات رسانی بهتری به بسیجیان داشته باشیم.

فرمانده حوزه علی‌بن‌ابیطالب فریدونکنار با اشاره به اهمیت هفته بسیج، یادآور شد: هفته بسیج، حضور مقتدارانه بسیجیان در صحنه های دفاع از انقلاب و نمایش قدرت آنان است که به دشمنان می فهمانند همواره در صحنه حاضر هستند.

وی در پایان اظهار داشت: با پیروی از ولایت و تبعیت محض از ایشان همواره حامی مظلومان جهان هستیم و هفته بسیج این فرصت مهیا است تا به این تکفیری ها بفهمانیم همیشه در صحنه حاضریم و از آرمان های انقلاب دست نخواهیم کشید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا