نماینده مازندران در شورای اصناف کشور مطرح کرد

پخت نان بربری کمتر از ۴۷۳ گرم تخلف است

بصیر، شعبان حسین‌نژاد در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار بصیرنیوز، با اعلام این خبر اظهار داشت: از سال ۱۳۹۱ تا به امروز تمامی مواد اولیه نان، بیمه و دستمزدها افزایش قیمت داشته و قیمت نان تغییری نکرده بود، بنابراین با پیگیری های به عمل آمده تصمیم بر آن شد تا قیمت نان را بیشتر کنیم.

وی با انتقاد از اینکه قیمت آرد دوباره افزایش پیدا کرد، گفت: اگر قیمت آرد زیاد نمی شد، برای هر قرص نان مبلغ ۵۰۰ تومان کاملا مناسب بود.

نماینده اصناف مازندران در شورای اصناف کشور اذعان داشت: این تصمیمی است که دولت گرفت و مصوب شد.

 رئیس اتحادیه خبازان فریدونکنار، همچنین با اشاره به کیفیت نان پس از افزایش قیمت در فریدونکنار، گفت: کیفیت نان هیچ تغییری نکرده است، از همان آرد ۱۸ درصدی که از سال ۹۱ استفاده می کردیم بهره می بریم.

حسین‌نژاد افزود: آرد ۱۸ درصد به دلیل داشتن سبوس،از لحاظ بهداشتی و پزشکی بسیار مناسب است، هر چند افزایش درصد آرد دوام و کیفیت آن را به مراتب بهتر می کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه با افزایش قیمت آرد، قیمت نان بیشتر می شود، گفت: درست است که آرد افزایش قیمت داشته اما قطعا اراده ای برای افزایش قیمت نان نداریم.

رئیس اتحادیه خبازان فریدونکنار در پایان تاکید کرد: بر اساس بخشنامه ارسال شده از سوی سازمان صنعت معدن تجارت، وزن هر چانه نان بربری باید به ۴۷۳ گرم برسد و خبازان از پختن نان با وزن ۴۵۰ گرم جدا پرهیز کنند و قیمت نان همان ۵۰۰ تومان است.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا