فرمانده سابق لشگر 25 کربلا:

تلاش دشمن نفوذ به باورهای مردم کشور است

بصیر، سردار کمیل کهنسال در همایش پیشکسوتان نیروی انسانی سپاه استانهای گلستان، مازندران و گیلان در آمفی‌تئاتر اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار، اظهار کرد: معاونت نیروی انسانی در سپاه توانست نیروهایی تربیت کند که بتوانند برای پاسداری از انقلاب اسلامی ایران به خوبی عمل کنند.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان همیشه تلاش می‌کنند تا افتخارهای کشور به فراموشی سپرده شود و با نفوذ به باورهای مردم ارزش‌ها را از بین برده و آنها را بی‌هویت کنند.
فرمانده سابق لشگر ۲۵ کربلا، تصریح کرد: هدف از برگزاری چنین نشست‌هایی باقی ماندن ارزش‌های انقلاب اسلامی و انتقال به نسل‌های بعدی است.
کهنسال خاطرنشان کرد: اخلاص و پرهیز از گناهان از ویژگی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود و تمام آنها تلاش می‌کردند سخنان امام راحل را در قلب‌های خود جای دهند.
یادگار ۸ سال دفاع مقدس تصریح کرد: دغدغه تمام رزمندگان فقط برای اسلام، اهل بیت و امام حسین(ع) بوده و همیشه گوش به فرمان امام بودند.
وی با اشاره به اینکه رزمندگان برای اینکه به شهادت برسند همیشه از نفس خود مراقبت می‌کردند، خاطرنشان کرد: امروز با الگو گرفتن از رزمندگان باید همیشه مراقب نفس خود باشیم تا به کمال برسیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا