برف روبی میلیونی در تنکابن!

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، .تنکابنی ها هیچ وقت تصور نمی کردند برفی که همه ساله قله های سیالان و شاه سفید کوه و نوشا و کوه های اطراف را سفید پوش می می کند و ارتفاع آن به بیش از ۳ متر میرسد پایش را به شهر بگذارد.

و حتی مسئولان هم احتمال بحران برفی سنگین را نمی دادند و فکر می کردند چون تنکابن شهر ساحلی است و از بارش شدید باران نهایتا مانند هر سال سیل می آید چند روستا را تخریب می کند کارکنان فرمانداری و هلال احمر هم دست و پا شکسته آنهم با بودن بسیج عمومی بی خیال امداد رسانی می شدند.

حالا فرض محال ، ممکن شد و تنکابن به مدت ۵ روز زیر برف مدفون و راه های ارتباطی اکثر روستاها و شهرهایش مسدود بوده و برق و آب هم قطع است.

مردم روستاهای تنکابن فقط صدای بالگردها را می شنوند ولی آذوقه و سوختی مشخص نیست.

ان همه داستان نیست بلکه ماجرا از اینجا شروع می شود که در این سرمای استخوان سوز سوء استفاده برای از افرادسود جو باعث داغی بازار شده و عدم نظارت از سوی مسئولان سبب شده تا مواد و اقلام غذایی با قیمت دلخواه به فروش برسد.

سوپر مارکت آرد را کیلویی ۱۲۰۰ می فروشد تخم مرغ را هم  دانه ای ۱۰۰۰ سیب زمینی کیلویی ۴۰۰۰ شده است.

در این میان یک اکیپ ۱۰ نفره ای هم تشکیل شده که برای پارو کردن برف از سقف منازل به تعداد هر نفر ۲۰۰هزار تومان اجرت می گیرند تا سقف منزل را پارو کنند کافیست فقط تماس بگیرید.

حال پیشنهاد ما به مسئولان ارشد شهرستانی این است برای آنکه بتوانید در امر خدمت رسانی به مردم موفق باشید این اکیپ ۱۰ نفره را جذب کرده و برای برف روبی به مناطقی که سقف خانه هایشان درحال ریزش است یا راه ارتباطی روستا بعد از ۵ روز مسدود بوده ،بفرستید مطمئنا باشید کارشان را خوب انجام میدهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا