خرس سیاه برلین برای تاکسی سیاه با کشف حجاب!/عکس

بصیر،

شصت و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم برلین در حالی به کار خود پایان داد که جایزه ویژه خرس طلایی بهترین فیلم این دوره از رقابت ها به فیلم سیاه و ضد ایرانی «تاکسی» ساخته «جعفر پناهی» اعطاء شد تا ضد انقلاب جو رسانه ای جدیدی بر علیه کشورمان راه اندازی کنند.

فیلم ضد ایرانی و سیاه «تاکسی»، ساخته جعفر پناهی از محکومان فتنه ۸۸ است و این سومین فیلم اوست که پس از جریان فتنه ساخته است ، او در حالی این فیلم را ساخته و به جشنواره برلین فرستاده است که از سوی مقامات قضایی به ۲۰ سال محرومیت از فیلمسازی محکوم شده است.

http://www.enghelab-news.ir/enghelab-news/5646465.jpg

«پناهی» که به دلیل ممنوع الخروج بودن و علی رغم اصرار مقامات جشنواره فیلم برلین نتوانسته بود در مراسم امسال حضور یابد، خواهرزاده و همسرش را به نمایندگی از خود به جشنواره فرستاده بود که جایزه را نیز «حنا سعیدی»، خواهرزاده پناهی که در فیلم او نیز بازی کرده بود، دریافت کرد.

فیلم “تاکسی” یک روایت کاملا دروغ و سیاه نما و ضد ایرانی است که روایتی بسیار تلخ از جامعه ایران را به نمایش می گذارد تا باعث خوشحالی عناصر ضد انقلاب و دشمنان نظام جمهوری اسلامی شود.

همسر جعفر پناهی که برای دریافت جایزه جشنواره برلین به همراه حنا سعیدی»، خواهرزاده پناهی حاضر شده بود قبل از حضور در مراسم اهدا جایزه با حجاب بود اما در طول مراسم کشف حجاب کرده و با حنا سعیدی»، خواهرزاده پناهی پس از دریافت جایزه عکس یادگاری گرفته است و هدف از این اقدامش را نبود آزادی در ایران بیان کرده است!تا سیاه نمایی و اقدام ضد ایرانی شان را بیش از پیش به نمایش بگذارند.

 http://www.enghelab-news.ir/enghelab-news/56654456564.jpg

 همسر جعفر پناهی قبل از ورود به جشنواره فیلم برلین

http://www.enghelab-news.ir/enghelab-news/664566_1423983999.jpg

  همسر جعفر پناهی بعد از ورود به جشنواره فیلم برلین

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا