سپرست اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز:

مشکل حقوقی ۱۷ هزار مترمربع استادیوم آزادی فریدونکنار برطرف می‌شود

بصیر، کاظم رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز اظهار کرد: در نشستی که با مدیرکل راه و شهرسازی برگزار گردید، قرار بر این شد تا مشکلات حقوقی زمین ۱۷ هزار متری ورزشگاه شهید آزادی برطرف شود و این مجموعه دراختیار اداره ورزش و جوانان قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: در حال تشکیل کمیته‌ای برای پیگیری تفاهم‌نامه با کمیته امداد هستیم تا مشکلات حقوقی مابقی زمین‌ها برطرف شود.
سرپرست اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در پاسخ به این سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه بودجه‌های که از این شهرستان رفت آیا برگشت داده می‌شود گفت: متاسفانه بودجه های کلانی از این شهرستان که حدود ۸۰۰ میلیون تومان بود به اداره کل ورزش و جوانان استان مرجوع شد و به این دلیل که بودجه‌ها سالانه بسته می‌شود دیگر راهی برای بازگشت آن وجود ندارد.
رنجبر با اشاره به اینکه استادیوم آزادی دارای مشکلات حقوقی است و نمی‌توانیم این مجموعه را به عنوان تکمیل طرح‌های نیمه کاره معرفی کنیم تصریح کرد: برای تکمیل طرح‌های نیمه کاره زمین‌های روستاهای کاردگرمحله و حسین آباد را به اداره کل معرفی کردیم.
وی افزود: اگر مشکلات حقوقی ورزشگاه آزادی برطرف شود، بعلاوه مغازه‌های ورزشی، خوابگاه، زمین تنیس، استخر، سایت اداره ورزش شهرستان، خانه والیبال و پیست دوومیدانی از جمله مواردی است که در این مجموعه قرار خواهند گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا