فراخوان کنگره‌ای علیه جریانه‌های تکفیری

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، بنا به اعلام دفتر آیت‌الله مکارم‌شیرازی؛ علاقه‌مندان برای شرکت در این کنگره علمی می‌توانند مقالات خود را در محورهای تبارشناسی جریان‌های تکفیری، ریشه‌یابی افکار تکفیری و جریان‌های تکفیری و پیامدهای سیاسی تدوین و به دبیرخانه ارسال کنند.

محور تبارشناسی جریان‌های تکفیری در ۲ موضوع «جریان‌های تکفیری، چیستی و چرایی» و «کارنامه جریان‌ها تکفیری» در ۲۵ سرفصل مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ریشه‌یابی افکار تکفیری که از دیگر محورهای این کنگره است در موضوعات «منهج شناسی جریان‌های تکفیری»، «مبانی اعتقادی» و «شبهه شناسی» در ۱۹ سرفصل بحث می‌شود.

محور جریان‌های تکفیری و پیامد‌های سیاسی آن در ۹ سرفصل و محور بررسی راهکارهای جهان اسلام برای برون رفت از بحران تکفیری در هشت سرفصل بررسی می‌شود.

مهلت ارسال خلاصه مقالات تا اول اردیبهشت‌ سال ۹۳ پیش‌بینی شده است و شرکت کنندگان باید مقالات کامل خود را تا اول تیر به دبیرخانه این کنگره به نشانی اینترنتی www.makhateraltakfir.com ارسال کنند.

کنگره بین‌المللی خطر جریان‌های تکفیری برای اسلام، مسلمین و جهان بشریت و راه‌های برون رفت از آن اول و دوم آبان ۹۳ در قم برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا