اختصاصی- خبر تکمیلی/ به همت حوزه های مقاومت بسیج فریدونکنار

همایش مودت خانواده های فرمانده هان بسیج برگزار شد

DSCN8765

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، این همایش با سخنرانی سید ولی میرشفیعی فرمانده سپاه فریدونکنار تحت عنوان مقابله با تهدیدات ماهواره برگزار شد.

افزایش روزافزون دیش های ماهواره در پشت و بام خانه هایمان/ افزایش اعتیاد رسانه ای در جامعه

فرمانده سپاه فریدونکنار با بیان اینکه دیش های ماهواره در پشت و بام خانه هایمان افزایش روزافزونی داشته است، گفت: اعتیاد رسانه ای در جامعه ما روز به روز در حال افزایش است و حتی زمان های استراحت خود را با این شبکه ها پر می کنند.

سید ولی میرشفیعی در همایش فرمانده هان بسیج شهرستان فریدونکنار تحت عنوان مودت در مسجد امام حسین (ع) این شهرستان با اشاره به اینکه ماهواره به عنوان یکی از مهمترین معضل در جامعه مطرح است، اذعان داشت: متاسفانه جریانی در بخش فرهنگی با سیاست های رسانه ای خود به دنبال مخدوش نمودن جلوه واقعی فرهنگی ایرانی هستند.

وی با بیان اینکه شبکه های ماهواره ای که ما از آن به عنوان دجالواره نام می بریم به دنبال ترویج افکار غربی و ضددینی هستند، عنوان داشت: متاسفانه غرب به سرعت به سوی اهداف خود در حرکت است.

فرمانده سپاه فریدونکنار در ادامه با بیان اینکه امروزه هجمه های ایجاد شده در شبکه های ماهواره ای بسیار قوی تر از موشک های جنگی است، اذعان داشت: آنها در شبکه های مختلف رسانه ای خود به دنبال از بین بردن بنیان خانواده هستند، مباحث علمی آنها نیز هدف دار است، جهاد و شهادت و حتی خداوند را نیز زیر سوال می برند.

میرشفیعی با اشاره به اینکه ما انقلاب خود را به واسطه چادر به جهان صادر کردیم، یادآور شد: شبکه های ماهواره ای به دنبال از هم گسیختگی خانواده، از بین بردن احترام به والدین، رواج زندگی مجردی، ایجاد یاس و ناامیدی در کشور، حرام خوری و روابط نامشروع هستند.

وی خاطرنشان کرد: دیش های ماهواره روز به روز  بر روی بام های خانه های ما افزوده می شود، این برای ما که با تحقیق و تعهد اسلام را به عنوان ام القرای کشورهای دیگر قبول کردیم تاسف بار است.

فرمانده سپاه فریدونکنار اذعان داشت: اعتیاد رسانه ای در جامعه ما روز به روز در حال افزایش است و حتی زمان های استراحت خود را با این شبکه ها پر می کنند، ما در حال گرایش به سمتی هستیم که انگار به این شبکه ها نیازمندیم و خلا آن برای ما مشکل آفرین است.

وی ادامه داد: مردم باید نسبت به یکدیگر امر به معروف و نهی از منکر کنند و دولت نیز موظف است، مظلوم ماندن این موضوع مهم و حیاتی و کاهش ارزش های اخلاقی نیز از اهداف این دشمنان قسم خورده ماست.

میرشفیعی با بیان اینکه داعش یک گروه ظالم است اما رسانه های غربی از آن به عنوان گروه جهادی نام می برند، آنقدر انحراف در دین و مکتب فرهنگی کشورها ایجاد کردند که این باور را به جهاد معرفی می کنند و مردم نیز به تاسی از آنها این موضوع را باور کردند.

فرمانده سپاه فریدونکنار در ادامه توسل به سیره شهدا برای مصون ماندن از آسیب ها را بسیار مهم ارزیابی کرد و عنوان داشت: دروغ پردازی، شبهه افکنی، بی غیرتی مردان و بی عفتی زنان، افزایش طلاق، قتل و غارت، تغییر حق و باطل و ضعیف نمودن بنیه مذهبی از مهمترین رویکرد این دجالواره است.

وی با تاکید بر اینکه عفت و حجاب فرضیه نیست بلکه یک دستور قرآنی است، اظهار داشت: بعضی ها با ورود به این شهرستان متاسفانه به بهانه دریا و تعطیلات بی حجابی را گسترش می دهند و متاسفانه جریان پشتیبانی آنها نیز از این موضوع حمایت می کنند.

میرشفیعی با بیان اینکه حجاب یک پشتوانه فرهنگی برای همه آحاد ملت است، خاطرنشان کرد: دشمنان در سازماندهی، طراحی و پشتیبانی از این عمل نقش دارند، در شکستن حریم مقدس خانواده و در ترویج بی حجابی نیز دشمنان در پشت پرده این جریان خزنده هستند و ماهواره به عنوان یکی از راه های ورود غرب، حجاب را نشان گرفته است.

 

وی با بیان اینکه در مقابله با این دجالواره ترویج روحیه جهادی که همان روحیه بسیجی است بسیار تاثیر گذار است، افزود: نباید منتظر معجزه باشیم، خود باید وارد میدان شویم و میدان دار عرصه فرهنگی گردیم، اگر بخواهیم از این دسیسه ها به سلامت عبور کیم باید بصیرت خود را افزایش دهیم و از ولایت فقیه تبعیت نمائیم.، از دستاوردهای انقلاب و شهدا صیانت کنیم و یکی از مهمترین این راه ها می تواند راه اندازی شورای امر به معروف و نهی از منکر باشد.

در این همایش فرمانده هان پایگاه های حوزه های مقاومت بسیج محلات به همراه خانواده های خود حضور داشتند.

گفتنی است این همایش به همراه ضیافت افطاری برگزار شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا