شرور تیرانداز نوشهری در دام پلیس گرفتار شد/حال دختر دانشجو مساعد است

به گزارش بصیر به نقل از خبرنگار بلاغ از نوشهر، چند روز قبل، دانشجوی دختر جوان نوشهری به نام (ع – ر) توسط یک شرور سابقه دار مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

این دختر ۲۰ساله، در مقابل درب منزل خود در یکی از روستاهای اطراف نوشهر از ناحیه پشت سر (گردن به پایین) مورد هدف اسلحه شکاری سرسوزنی واقع شد.

طبق گفته شاهدان عینی، این دختر جوان بلافاصله توسط اقوام خود به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتقل شد.

فرد مذکور به نام (ب – ق) از اراذل و اوباش سابقه‌دار بوده که پرونده شرارت نیز داشته است و در حدود ۶ ماه قبل هم توسط نیروی انتظامی نوشهر، دستگیر شده و با حکم مراجع قضایی در سطح شهر گردانده شده بود.

به گزارش بلاغ، ساعاتی قبل طی عملیات گسترده ای ماموران انتظامی شهرستان نوشهر موفق شدند شرور سابقه داری که چند روز قبل در یکی از روستا های منطقه دختر ۲۰ ساله ای را در جلوی منزلش با اسلحه شکاری به گلوله بست و متواری شده بود را دستگیر کنند.

مأموران زبده اطلاعات نیروی انتظامی نوشهر به دنبال این حادثه، عملیات شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی را آغاز کردند که با تلاش های مستمر و با انجام اقدامات تخصصی در کمتر از ۷۲ ساعت توانستند (ب . ق) از شرور های سابقه دار منطقه را در مخفیگاهش در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کنند.

متهم که از دستگیری غافلگیرانه خود شوکه شده بود، پس از انجام بازجویی های اولیه به همراه آلت جرم و پرونده تنظیمی از سوی پلیس، تحویل مراجع قضایی شد.

گفتنی است مجروح این حادثه نیز پس از معالجه و درمان های لازم پزشکی در حال حاضر در وضیعت جسمانی رضایت بخشی به سر می برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا