فرمانده سپاه فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز:

برنامه‌های مردمی مساجد فریدونکنار برای شهدای مدافع حرم قابل تقدیر است

بصیر، خیرالله باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) که به روز جانباز نامگذاری شده است گفت: جانبازان شهدای زنده هستند و پاداش آنها در پیش خداوند متعال محفوظ است.

وی با اشاره به شهادت ۱۳ نفر از پاسداران مازندرانی که در منطقه خان‌طومان سوریه به شهادت رسیدند تصریح کرد: شهدای مدافع حرم کسانی هستند که از تمام دلبستگی‌های خود گذشته و فقط برای دفاع از حریم ولایت عازم سرزمین دیگری می‌شوند، پس بر همگان لازم است با درس گرفتن از این شهدا کمی از لذت‌های دنیوی فاصله گرفته و مسیر تازه‌ای را برای خود بسازیم.

فرمانده سپاه فریدونکنار با تشکر از روحانیون و هیئت‌امنای مساجد شهرستان که در این روزها برنامه‌های خود را با محوریت شهدای مدافع حرم برگزار می‌کنند خاطرنشان کرد: مردم شهرستان فریدونکنار با بصیرتی مثال‌زدنی قدردان رزمندگان و شهدای مدافع حرم هستند.

باقرزاده تصریح کرد: با توجه به اینکه در چند روز گذشته خبر شهادت شهید علی عابدینی در شهرستان فریدونکنار پخش شده است مردم این شهرستان به صورت کاملا خودجوش اقدام به برگزاری برنامه برای این شهید بزرگوار کرده‌اند که قابل تقدیر است.

وی در پایان اظهار کرد: مردم فریدونکنار تلاش کنند تا با حضور پرشور خود در مراسم‌های این شهید بزرگوار حماسه‌ای دیگر برای این شهرستان خلق کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا