اختصاصی

ارزش دود بیشتر است یا ورزش؟!!!

بصیر، همه ما می دانیم که دشمن با به راه انداختن هجمه های وسیع فرهنگی به دنبال آن است که اولین نهاد اجتماعی یعنی خانواده را به چالش بکشد و با منحرف نمودن مسیر اصلی حرکت به سوی حیات جاودانه و با تغییر سبک زندگی اسلامی به سمت و سوی غربی بدنه این نظام را از اعتقاد به اسلام و شریعت تهی کند.

استکبار جهانی برای رسیدن به این هدف خود از روش ها و ترفندهای زیادی در طول تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کرده است و هرگز برای دستیابی به آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

در این بین جوانان این مرز و بوم نقطه هدف و تقاطع این دشمنان قسم خورده نظام ما می باشند، به همین دلیل با به راه انداختن سرگرمی های متفاوت و کاذب و با القء هیجانات دروغین سعی در به انحراف کشیدن جوانان ما را دارند و تاسیس هزاران شبکه های ماهواره ای، آزادی بیش از حد در اینترنت، به راه انداختن شبکه های اجتماعی و … را می توان از مهمترین راهکارهای آنان در نیل به این هدف نام برد.

اما آنچه که در این زمینه بسیار اهمیت دارد و ما نیز به شدت از آن غافلیم خلا و نبود محسوس چندین برنامه جانبی برای جوان است، جوانی که قرار است آینده درخشان این جامعه را به وجود بیاورد هیچگونه برنامه جانبی برای گذران اوقات فراغت او به وجود نیاوردیم.

کمترین کاری که شاید بتوان برای یک جوان و در روزی که متعلق به یک جوان است انجام داد تجلیل از آنها باشد اما متاسفانه آنقدر برنامه های روز جوان را نیز بی احساس برگزار می کنیم که اصلا در حد و اندازه آن نیست و حتی موجب ناامیدی و القاء یاس می شود.

شنیده ها از آن حکایت دارد که در شهر ما آنقدر به این جوانان توجه ویژه می شود که از حد خود نیز گذشته است، در حالیکه تعداد زیادی از قلیان سراها تا ساعات ۲ بامداد نیز در حال سرویس رسانی به مشتریان خود می باشند مسئول سالن ورزشی حجاب به دستور مستقیم مسئولین راس ساعت ۱۱:۳۰ درب ها را می بندد و از ادامه ورزش و سالم ترین تفریح جوانان در این شهرستان جلوگیری به عمل می آورد و علت این امر نیز ایجاد مزاحمت برای همسایه ها ذکر می گردد و یا اگر قصد بازی در سالن شهدای این شهرستان را داشته باشید باید ساعت پایان انرا بر روی یک بامداد کوک کنید اما این در حالی است که در طبقه سوم هتل!!! مجاور این سالن تا ساعت ۲ بامداد نیز قلیان به مشتریانی که از شهرهای دور و نزدیک به آنجا می آید عرضه می شود.

شاید بتوان گفت که جمع آوری این همه قلیان سرا در شهر ما که به صورت قارچ گونه نیز در حال رشد است سخت باشد اما می توان از یک مجموعه با این همه تشکیلات برای عدم عرضه قلیان در آن ساعات شب جلوگیری به عمل آید.

 در حالیکه مقام معظم رهبری بارها فرموده اند از این سرمایه عظیم یعنی جوان برای خودسازی علمی، جسمی، روحی و فکری استفاده کنید و مگذارید حتی یک ساعت از این بهار زندگی به هدر رود و صرف غفلت و لهو شود به نظر می رسد باید مسئولین بیشتر به خود بیایند و در ارائه خدمات بهینه به جوانان پیشگام شوند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا