تذکر نماینده بابل به ۴ وزیر/ پساب شهرک‌های صنعتی بابل به رودخانه‌ها سرازیر می‌شود

حسین نیازآذری طی گفت‌وگویی با اشاره به تذکرات شفاهی وی به مسؤولان اجرایی کشور در جلسه مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در این جلسه به قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره وضعیت دانشگاه علوم پزشکی بابل تذکر دادم.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بابل نخستین دانشگاه علوم پزشکی شمال کشور است که در سایتی به مساحت حدود ۵۰ هکتار با امکانات مناسب آموزشی، درمانی و بهداشتی به حدود یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مردم استان مازندران خدمات‌دهی می‌کند و نیاز به توجه از لحاظ ارتقای ساختاری با توجه به سرمایه‌گذاری انجام شده دارد که باید در این زمینه چاره‌اندیشی شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره اینکه پساب کارخانجات تولیدی در شهرک‌های صنعتی از جمله شهرک صنعتی رجه بندپی شرقی و درازکلای بابلکنار به نهرها و رودخانه‌های منتهی به روستای بخش گتاب و بابلکنار سراریز می‌شوند، تذکر داده شد، تصریح کرد: ضرورت دارد برای حفظ محیط زیست و سلامت مردم ضمن جلوگیری از اقدام فوق در احداث تصفیه‌خانه‌ها تسریع شود.

نیازآذری همچنین در تذکر به وزیر راه و شهرسازی گفت: مردم صبور جاده بابل به کیاکلا، گلوگا به فیروزجاه، گنج افروز به بابلکنار، زرگر شهر به دریاکنار و جاده بیشه‌سر به بهنمیر دچار مشکل هستند که در این زمینه تقاضای تسریع در عملیات اجرایی، تعریض و رفع نقاط حادثه‌خیز و رانشی را داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سوال مردم از وزیر آموزش و پرورش این بود که با توجه به امکانات مناسب آموزشی در سایت مرکز تربیت معلم بابل علت عدم استفاده بهینه و ارتقای آن مرکز به دانشکده چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا