خونه‌به‌خونه در خانه حریف را ۳ تایی کرد/ شکست نساجی در کرج

اُکسین البرز و نساجی مازندران در ورزشگاه انقلاب اسلامی شهرستان کرج به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه نخست با تک‌گل شاهین شفیعی برای اُکسینی‌ها به سود تیم میزبان به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم، شاگردان پاشازاده دست به حملات متعددی زدند تا بتوانند با زدن یک گل از باخت رهایی پیدا کنند ولی به دلیل نداشتن یک تمام کننده ماهر، فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت.

بارندگی و ناهمواری زمین سبب شد تا بازیکنان نتوانند تکنیک‌های خود را در زمین پیاده کنند و همین امر از زیبایی و کیفیت بازی کاسته بود.

تیم نساجی با وجود اینکه در نیمه دوم، صاحب توپ و میدان بود ولی نتوانست از پس تیم حریف برآید و ۵۰۰ تماشاگر قائم‌شهری که به عشق تیم محبوب خود به کرج رفته بودند با دست خالی راهی خانه‌هایشان شدند.

در پایان هفته هفتم تیم فوتبال نساجی با دو باخت و کسب سیزده امتیاز همچنان در میانه جدول چشم انتظار بازی‌های پیش رو است.

تیم خونه‌به‌خونه مازندران دیگر نماینده مازندران در لیگ دسته یک در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل میزبان تیم ایران‌جوان بوشهر بود.

تیم خونه‌به‌خونه مازندران که با جواد نکونام نتایج قابل قبولی را کسب کرده است امروز با میرسول حسینی، هادی خیری، سجاد مشکل‌پور، محمود قریشی، حمیدرضا دیوسالار، مهدی حنفی، مهران امیری، محمد قاسمی‌نژاد، مهدی آشوری، مهدی خیری و روح‌الله باقری به زمین رفت.

شاگردان جواد نکونام از همان ابتدا توپ و میدان را مال خود کرده و اجازه هنرنمایی به تیم بوشهری ندادند.

حملات تیم میزبان ادامه داشت و محمد قاسمی‌نژاد در دقیقه ۴۵ پس از جا گذاشتن مدافع حریف از پشت محوطه جریمه با شوتی سرکش، توپ را به کنج دروازه ایرانجوان دوخت.

شاگردان جواد نکونام به خوبی می‌دانستند که یک گل نمی‌تواند اندوخته خوب و قابل اعتمادی باشد و سجاد مشکل‌پور در دقیقه ۷۶ گل دوم تیم خونه‌به‌خونه را به ثمر رساند.

گل‌زنی خونه‌به‌خونه‌ به همین جا ختم نشد و روح‌الله باقری توانست در دقیقه ۹۰ برای بار سوم دروازه تیم ته جدولی ایران‌جوان بوشهر را به لرزه درآورد.

در ادامه در دقایق اضافه بازی، تیم ایرانجوان صاحب یک پنالتی شد که اویس کردجهان آن را به گل تبدیل کرد تا بتواند یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

شاگردان نکونام توانستند در یک بازی خانگی با نتیجه پرگل ۳ بر یک تیم بوشهری را شکست دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا