فوتسالیست فریدونکناری شهروند ساری؛

می‌خواستم پس از گل خوشحالی‌ام را با فریدونکناری‌ها تقسیم کنم/ با تجربه خود در این دیدار پیروز شدیم

بصیر، سعید بلباسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز پس از پیروزی دو بر یک تیم راه ساری در لیگ برتر فوتسال کشور برابر کاشی نیلو اصفهان، اظهار کرد: شاهد یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل بودیم چرا که فشار روانی زیادی بر روی تیم ایجاد شده بود و نیاز مبرمی به این پیروزی داشتیم.

وی با اشاره به اینکه تفاوت ما در جدول تنها دو پله بود، خاطرنشان کرد: در این دیدار هم قسم شده بودیم تا با این پیروزی به وضعیت خود در جدول لیگ سامان دهیم.

بازیکن اسبق فوتسال استقلال تهران با بیان اینکه به دنبال گلزنی در این دیدار بودم، گفت: می‌خواستم پس از گل خوشحالی‌ام را با مردم فریدونکنار نیز تقسیم کنم و با تیشرتی که عکس شهید رسولی بر روی آن نقش بسته بود به میدان رفتم تا پس از گل آن را به نمایش بگذارم اما نشد.

بلباسی افزود: در سه دیدار قبلی گلزنی کردم اما در این دیدار موفق به این مهم نشدم اما تلاشم را می‌کنم تا در بازی‌های بعدی علاوه بر بازی خوب گلزنی کنم.

وی با اشاره به اینکه تیم اصفهان دونده و جوان بود، اظهار کرد:  انتظار چنین بازی از آنها نداشتیم و بسیاری از موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل نشد، البته آنها نیز موقعیت‌هایی داشتند و برای دقایقی از بازی ما را زیر فشار قرار می‌دادند.

بلباسی با بیان اینکه تجربه بالای ما در لیگ برتر موجب شد تا بتوانیم در این دیدار به پیروزی برسیم، خاطرنشان کرد: امروز دروازه‌بان اصفهان خوب بود و در چند صحنه موجب عدم گلزنی بازیکنان ما شد.

این فوتسالیت ادامه داد: یکی از علت‌های اصلی موفقیت تیم ما حمایت پرشور و همیشگی تماشاگران راه ساری است که در تمامی دیدارهای خانگی ما را شرمنده خود می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا