سالک کاشانی در واکنش به سخنان رییس جمهور:

فرهنگ سازی و تلاش برای تطهیر سران و عناصر فتنه خلاف حق ملت است

بصیر، حجت الاسلام احمد سالک کاشانی در گفتگو ناب نیوز در واکنش به اظهارات اخیر رییس جمهور درخصوص ممنوع التصویر بودن رییس جمهور سابق دولت اصلاحات گفت: خاتمی و دیگر کسانی که پشت فتنه ۸۸ بودند، هنوز از این اتفاق ابراز تنفر نکرده اند و این نکته برای همه مسلم است.

اظهارات رییس جمهور در خصوص رییس جمهور دولت اصلاحات با فرمایشات رهبری زاویه دارد

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با وجود تاکیدات و فرمایشات فراوان رهبر معظم انقلاب در رابطه با فتنه، بیان چنین دیدگاهی از سمت رییس جمهور با مطالب رهبری زاویه دارد.

وی اذعان داشت: ما چیزی به عنوان برائت از فتنه از سوی خاتمی وامثال او ندیده ایم و همواره عناصر فتنه مورد حمایت خاتمی بوده اند و این نکته برای ملت ایران روشن است.

حجت الاسلام سالک کاشانی تاکید کرد: چنین صحبت هایی اینگونه نشان می دهد که در پی تطهیر امثال خاتمی هستند و این کار درستی نیست.

محاکمه عناصر وسران فتنه مطالبه مردم است

وی با بیان اینکه اینگونه منعکس شده که ممنوع التصویر بودن سران فتنه توسط شورای امنیت انجام شده، تصریح کرد: نمی دانم چه دلیلی دارد که رییس جمهور در شرایط فعلی این مسائل را مطرح می کند و این موضوع قابل توجه است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: عناصر و سران فتنه باید محاکمه شوند و این مطالبه مردمی است؛ فرهنگ سازی ها و تلاش برای تطهیر این افراد بر خلاف حق امت و ملت است.

حجت الاسلام سالک کاشانی در واکنش به سخنان دیگر رییس جمهور مبنی برآمادگی ایران برای مذاکره در خصوص سایر موضوعات عنوان کرد: تمام فرمایشات رهبری در بحث مذاکرات فقط درمسائل هسته ای است و بارها تاکید کردند راجع به سایر مسائل با آمریکا مذاکره ای نداریم.

چرا با وجود خط قرمزها، برای مذاکرات در سایر مسائل بسترسازی می کنند؟

وی افزود: در مذاکرات هسته ای هم همه ملت شاهد آنچه گذشت بودند و آنچه نباید می شد رخ داد؛ بنابراین نباید جز در مسائل هسته ای مذاکره ای داشته باشیم.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که چرا برای مذاکره در خصوص سایر مسائل بستر سازی می کنند در حالیکه خط قرمزهای مذاکره کاملا مشخص است؛ خاطرنشان کرد: آنچه که در بحث برجام ومذاکرات هسته ای برای ما مطرح است فرمایشات و تبیین سیاست های مقام معظم رهبری می باشد و به سخنان کسی به جز ایشان توجه نخواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا