اختصاصی/ امام جمعه فریدونکنار مطرح کرد

خادمی شهدای گمنام ثواب خود شهید را دارد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، حجت الاسلام سید محمود جلالی در جمع خادمین شهدای گمنام استان مازندران و در کمیته بانوان این تشکل، اظهار داشت: در شرایطی که تمام امکانات دشمناندین برایمحو پاسداری شهدا و انقلاب اسلامی در تلاش اند ما یاد و خاطره شهدا را از جان و دل خود بیرون نکرده ایم و به عنوان گرامیداشت یاد و خاطره آنان در اینچنین همایش های شرکت می کنیم.

وی با بیان اینکه حضور در این محافل خود نعمت بزرگی محسوب می شود، خاطرنشان کرد: در جنگ نرمی که امروز دشمن سنگرش را در خانه هایمان قرار داده است، باید این دشمن کینه توز اسلام و اخلاق را از جوامع شیعی و اسلام بیرون کنیم.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به آیاتی از سوره صف، افزود: شهدا تجارتی کردند بسیار بزرگ که خداوند مشتری آنها بود، همه ما بدان واقفیم که هدف هرچه بزرگتر باشد رنج و زحمت آن نیز بیشتر می شود، کسی که مشتری آن خداست و ثمره آن نجات از عذاب جهنم است، در این مسیر باید راه سختی را طی کند.

جلالی با بیان اینکه نباید فریب این شبکه های ماهواره ای را بخوریم، ادامه داد: وعده های الهی حق است و خدمت در این مسیر اجر و ثوابی نظیر خود شهید را دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا