افشارزاده: به نقل و انتقالات استقلال نمره قبولی می‌دهم،به هیچ بازیکنی پول زیاد نمی‌دهیم

هرام افشارزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اینکه در ایام ماه رمضان تمرینات استقلال چه زمانی برگزار می‌شود اظهار داشت:” من هنوز ابلاغیه سازمان لیگ را نخواندم اما قطعا طبق آیین‌نامه رفتار می‌کنیم”.

وی در خصوص اینکه کمپ استقلال شرایط تمرین زیر نور را دارد، گفت:” بعید است که کمپ استقلال چنین شرایطی داشته باشد”.

افشارزاده در ارتباط با اینکه روز گذشته ساموئل هافبک فصل گذشته آبی‌پوشان برای گرفتن مطالباتش اقدام کرده است گفت:” من ساموئل را ندیدم اما قطعا پول بازیکنانی که طلب دارند داده می شود. ما در حال حل کردن مشکلات هستیم. خیلی از چک‌هایی که این روزها صادر کردیم بخشی از آن مربوط به همین بازیکنانی است که طلب دارند. امروز هم قرار است قسط دوم اسپانسر پرداخت شود و قطعا پول برای امور مختلف تقسیم می‌شود چون در فصل نقل و انتقالات هم هستیم”.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قسط اولی که اسپانسر داده بود همه خرج شد، گفت: “بله همه آن ۳ میلیارد را خرج کردیم. این باشگاه خرج زیاد دارد و تعداد طلبکاران از باشگاه زیاد است”.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه مهدی پاشازاده در تمرینات شرکت نمی کند و آیا حضور او در این تیم منتفی است، گفت:” ظاهرا او در تبریز در تیمی مشغول بوده و منتظریم که مشکلش را برطرف کند. هنوز نام او در لیست مربیان هست و امیر قلعه‌نویی هم چیزی در این باره نگفته است”.

افشارزاده در خصوص شایعه حضور دروازه بان غنا در استقلال عنوان کرد:” هنوز چیزی قطعی نیست. ما سه چهار دروازه‌بان خوب صحبت کرده‌ایم اما تا هفته آینده حضور یکی از آنها قطعی می شود”.

وی در این باره که مگر دروازه‌بان خوب خارجی خرج زیادی ندارد،گفت:” بالاخره باید پول خوب به دروازه‌بان خوب بدهیم اما سعی می کنیم که سقف را رعایت کنیم”.

مدیرعامل آبی پوشان همچنین در مورد وضعیت جاسم کرار عنوان کرد: او یک مشکل شخصی دارد که در حال برطرف کردن آن هستیم و اگر این مسئله حل شود قطعا به ایران می آید.

افشارزاده در این خصوص که گفته می‌شود مبلغ این بازیکن بالاست و در این حالت بهتر نیست تیموریان را حفظ کنند، گفت:” ما به هیچ بازیکنی پول زیاد نمی دهیم”.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه در نقل و انتقالات چه نمره‌ای به خودش می‌دهد، گفت: “من فعلا نمره قبولی می دهم”.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا