در هفته دفاع مقدس؛

آئین افتتاحیه دفتر کانون بسیج ورزشکاران فریدونکنار برگزار شد

DSC_0286

بصیر، همزمان با هفته دفاع مقدس آئین افتتاحیه دفتر کانون بسیج ورزشکاران و مراسم تجلیل از خادمان شهدا و ورزشکاران فریدونکنار با حضور سیدولی میرشفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار، سیدجواد حسینیان رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران، قهرمان کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان، اعضای شورای فرماندهی سپاه فریدونکنار، یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و اعضای شورای فرماندهی کانون بسیج ورزشکاران فریدونکنار برگزار شد.

سیدولی میرشفیعی فرمانده سپاه فریدونکنار در این آئین، اظهار کرد: عملکرد بسیج ورزشکاران در این شهرستان رضایت بخش است و امیدواریم این مسیر تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متعددی قبل از هفته دفاع مقدس و هم‌اکنون از سوی بسیج ورزشکاران انجام شد، تصریح کرد: اعضای کانون بسیج ورزشکاران باید تلاش کنند تا بر اساس برنامه‌های ابلاغی ماموریت خود را به پیش ببرند.

سیدجواد حسینیان رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران نیز در این آئین اظهار کرد: تعمیق برنامه‌های فرهنگی از اهداف اصلی سازمان بسیج ورزشکاران بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در فریدونکنار کانون بسیج ورزشکاران فعال است و با توجه به گستره فعالیت بسیج می‌توانیم در زمینه‌های متفاوت ورود و خلاهایی که در ورزش ایجاد شده را پرکنیم.

DSC_0295

قهرمان کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار نیز در این آئین، گفت: اداره ورزش فریدونکنار در کنار بسیج ورزشکاران است و با بررسی چالش‌های موجود در ورزش این شهرستان با کانون بسیج ورزشکاران همکاری تنگاتنگی دارد.

وی افزود: امور فرهنگی زیادی همچون دیدار با خانواده شهدا و قرائت وصیت‌نامه آنان در مسابقات مختلف ورزشی از سوی کانون بسیج ورزشکاران انجام شد که جای تشکر دارد.

مرتضی اسدپور مدیر کانون بسیج ورزشکاران فریدونکنار نیز در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرزمین ورزش، گفت: فریدونکنار در معرفی شهید شاخص استان و کشور دارای ظرفیت بالایی است که باید نسبت به این امر پیگیری شود.

وی افزود: در این مراسم از سینا رشیدی که مدال قهرمانی خود در رقابت‌های کشتی نونهالان کشور به مادر شهید غواص فریدونکناری تقدیم کرد و از غلامحسین صانعی رئیس هیئت فوتبال فریدونکنار به دلیل تقبل هزینه خرید پیراهن ورزشی برای مراسم تشییع شهید رسولی تجلیل کردیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا