نماینده ولی‌فقیه سپاه فریدونکنار:

شهادت علی عابدینی لبیک به ولایت است / مقاومت ملت ایران با حوادثی چون خان‌طومان افزایش می‌یابد

بصیر، حجت‌الاسلام حجت‌الله نجار فیروزجاهی در حاشیه حضور در منزل دومین شهید مدافع حرم فریدونکنار علی عابدینی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: مکان جنگ برای رزمندگان اسلام فرامرزی است و دیگر مرزهای جغرافیایی کاربرد خود را از دست داده است.
وی با بیان اینکه عشق به شهادت در شهید عابدینی موجب شد تا پس از سه بار مجروحیت در سوریه حاضر شود، تصریح کرد: شهید عابدینی‌ها اگر نبودند امروز باید در مرزهای کشور و استان‌های ایران به جنگ با عناصر تکفیری می‌پرداختیم.

photo_2016-05-12_17-23-37
نماینده ولی‌فقیه سپاه فریدونکنار شهادت علی عابدینی را لبیک به ولایت دانست و گفت: میل به جهاد در میان رزمندگان اسلام کم نمی‌شود و با این توطئه‌های غرب به ویژه آمریکا احساسات مردم ایران اسلامی جریحه‌دارتر از گذشته شده است.
نجار با تاکید بر اینکه در هیچ زمینه‌ای نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد، خاطرنشان کرد: بی‌اعتمادی مردم کشور به دولت آمریکا در تمامی زمینه‌ها است و مختص به مباحث سیاسی و اقتصادی نیست.
وی افزود: مهم‌ترین مقصر این حادثه ناگوار آمریکا است که با توطئه در زمان آتش‌بس سربازان فداکار کشور را به شهادت رساند.
نماینده ولی‌فقیه سپاه فریدونکنار در پایان با تبریک و تسلیت شهادت علی عابدینی به خانواده این شهید بزرگوار و مردم این شهرستان، اظهار کرد: مقاومت ملت ایران با حوادثی چون خان‌طومان افزایش می‌یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا