اجاره سرخابی‌ها تکذیب شد

بصیر،سید جعفر سبحانی در مورد اینکه آیا مزایده سوم دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برگزار می شود و آیا خریداری برای دو باشگاه به طور رسمی پاکت ارائه کرده اند یا خیر گفت: هیچ کسی اجازه ندارد که بگوید خریداری هست یا نه و من نمی‌توانم این مسئله را رد یا تایید کنم. تا پایان وقت اداری امروز همه چیز مشخص می شود اما با توجه به مذاکراتی که پیشنهاد دهندگان برای مزایده سوم داشته اند احتمال لغو مزایده سوم خیلی کم است.

وی در خصوص اینکه گفته می شود استقلال هیچ خریداری ندارد و قرار است سبک‌دست اسپانسر فعلی آبی پوشان این باشگاه را اجاره کند و روز گذشته هم در این رابطه جلسه ای با وزیر اقتصاد برگزار شده اظهار داشت: من نمی‌توانم این مسائل را رد یا تایید کنم. تا زمانی که مزایده سوم تعیین تکلیف نشود هیچ کدام از این حرف ها درست نیست و اصلا تا این لحظه بحث اجاره دو باشگاه در سازمان خصوصی سازی مطرح نشده و اگر مزایده سوم برگزار نشود این هیات واگذاری است که در مورد آینده دو باشگاه تصمیم گیری می کند و تا زمانی که این هیات تشکیل جلسه ندهد هیچ فردی نمی تواند به تنهایی در مورد اداره این دو باشگاه تصمیم بگیرد.

سبحانی تاکید کرد: من در این مدت بارها گفته ام و باز تاکید می کنم که برای مزایده سوم امیدواری های زیادی داریم و تمام موانعی که در دو مزایده قبلی بود را برطرف کرده ایم از جمله اینکه تیم های لیگ برتری که خواهان این دو باشگاه هستند هم می توانند در مزایده شرکت کنند اما به شرط اینکه برای فصل آینده فقط یکی از دو تیم خود را روانه لیگ برتر کنند. در دو مزایده قبلی پیشنهاد از تیم های لیگ برتری رسیده بود اما مانع از حضور آنها در مزایده بود. باز هم می گویم اگر مزایده سوم برگزار نشود قطعا هیات واگذاری راهکارهای دیگری را پیش رو قرار می دهد.

مشاور سازمان خصوصی سازی تصریح کرد: دو باشگاه پرسپولیس و استقلال چون مورد توجه مردم است این همه در مورد مزایده آنها بحث می شود و عدم برگزاری دو مزایده قبلی از نظر خیلی ها غیر طبیعی می آید اما سایر مزایده های دیگر سازمان هم به همین منوال است. مثلا شرکت آلومینیوم المهدی چند سال در نوبت مزایده بود و این چند سال در صف بودن در مزایده طبیعی است اما قطعا در مزایده سوم دو باشگاه خریدارانی دارند اما تا پایان وقت اداری امروز نمی توان اظهار نظر رسمی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر هر دو باشگاه فقط یک پیشنهاد دهنده برای خرید داشته باشند مزایده برگزار می شود یا خیر گفت: در مزایده دیگر کار به این نیست که چند نفر پاکت داده باشند و اگر یک پاکت هم ارائه شده باشد مزایده برگزار می شود و سپس در مرحله بعدی اهلیت خریدار در مراج ذی صلاح مورد بررسی قرار می گیرد./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا