بهمن ۹۳، سی و ششمین طلوع فجر انقلاب-65/ مدیر خدمات یوسف‌نژاد مطرح کرد:

بوتان در راه تعهد عرضه محصولات، دست به چالش‌های بزرگ می زند

بصیر، علی یوسف‌نژاد در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار داشت: از همان ابتدا مشتری هسته اصلی تمام برنامه‌‌ریزی‌های گروه بوتان بوده است، از زمان پایه‌گذاری خدمات مشتریان، همزمان با تاسیس شرکت در سال ۱۳۳۲ و تجهیز آن به بی‌سیم در سال‌های اولیه تا امروز که خدمات بوتان به مدرن‌ترین سیستم‌های تلفنی و کامپیوتری ۱۸۰۰ سرویس کار مجاز در ۶۵۰ شهر ایران در خدمت مشتری قرار دارد.

وی تاکید داشت: برای بوتان فروش تنها آغاز یک ارتباط است دراز مدت با مشتری است.

مدیر خدمات یوسف‌نژاد اذعان داشت: تا قبل از تاسیس بوتان، گاز بر سر چاه‌های مردم هدر می رفت و مردم ناچار به استفاده از هیزم، چوب و غیره برای گرمایش و پخت و پز بودند.

بوتان در راه تعهد در عرضه، دست به چالش‌های بزرگ می زند

یوسف‌نژاد تصریح کرد: با تاسیس شرکت در سال ۱۳۳۲ بوتان صنعت گاز را در ایران بنیان گذاشت و برای نخستین بار این ثروت ملی در خدمت رفاه خانواده‌ها قرار گرفت و به دنبال آن با تولید انواع لوازم خانگی گازسوز، آسایش بیشتر خانواده‌ها را فراهم آورد.

وی اذعان داشت: کارنامه بوتان نشان می دهد که هرگز به دنبال کارهای آسان نبوده است و در راه تعهد در عرضه محصولات فردا دست به چالش‌های بزرگ می زند، کارنامه ۵۸ ساله بوتان حاکی از عرصه مستمر اولین‌ها توسط بنیانگذار صنعت گاز، سیلندر گاز، اجاق گاز، آبگرمکن ایستاده و دیواری، پکیج شوفاژ دیواری و … است.

مدیر خدمات یوسف‌نژاد اظهار داشت: از آغاز، بوتان، با تعهد و نوآوری و خلاقیت، همواره خود را موظف به معرفی مفاهیم، روش‌ها و نظام‌های جدید دانسته است، این پویایی در عرصه‌های مختلفی چون فرهنگ‌سازی، مدیریت تکنولوژی و کیفیت در استانداردها قابل مشاهده است.

یوسف‌نژاد گفت: بوتان در تدوین بسیاری از استانداردهای ملی مشارکت دارد و حتی برخی از استانداردها را قبل از الزام قانونی داوطلبانه، اجرا می کند، با همین دید طی دوران فعالیت‌های خود، از ابتدا تاکنون چندین آزمایشگاه آکردیته تاسیس کرده که موجب ارتقای محصولات خود و خدمت به صنعت ملی شده است.

هدف بوتان، ارائه بهترین محصولات در تراز جهانی

وی با بیان اینکه هدف بوتان، همواره ارائه بهترین محصولات در تراز جهانی بوده است، گفت: از این رو با کسب دانش و به کارگیری تجهیزات تولیدی روز دنیا فعالیت خود را تا به اینجا توسعه داده که رتبه سومین تولیدکننده بزرگ آبرمکن دیواری در دنیا، نخستین، بزرگترین و مدرن‌ترین پکیج شوفاژ دیواری در اپراتور مدرن‌ترین تولیدکننده رادیاتور آلومینیومی در ایران را به دست آروده است و در میان بهترین‌های دنیا می درخشد.

مدیر خدمات یوسف‌نژاد اظهار داشت: بسیار خرسندیم که سیستم “سفا” بسیار موفق عمل کرده و با توسعه روزافزون خود، برای نخستین بار در ایران موجب فضای رقابت سالم شده و رضایت توام مشتریان و فروشندگان را فراهم آورده است.

از افتخارات فراوانی كه ما به عنوان گروه صنعتی بوتان در سال گذشته به دست آوردیم، یكی انتخاب بوتان به عنوان برند ملی محبوب صنایع گرمایشی در جشنواره ملی برندهای محبوب مصرف كنندگان بود كه طی نظر سنجی سراسری از مردم و مصرف كنندگان این صنعت صورت گرفت.

امسال نیز همانند سال گذشته، ستاد اجرایی جشنواره ملی برندهای محبوب در پی برگزاری دومین دور نظرسنجی برندهای محبوب مردمی است و بدینوسیله از شما همکاران بوتانی دعوت می‌كنیم تا با شركت در دور دوم این جشنواره، همگام با همه همكاران خود، برند محبوبتان را انتخاب كرده و در كسب افتخارات پیش رو، با ما هم قدم شوید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا